• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Behringer ARP2600 met houten frame, Roland SE-02, Makenoise 0-Coast, APC40 custom knoppen

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Precursor

Stamgast
Lid sinds
20 december 2016
Berichten
111
Hi ik verkoop deze items..

Behringer ARP 2600 in een rack met een houten frame. Er is ruimte voor je effect pedalen en alle snoertjes kunnen netjes weggewerkt worden. Daarnaast originele doos, manual, psu natuurlijk. Alles in nieuwstaat. Is echt gelijk de centerpiece van je studio ;)
Aangezien de rack oortjes en het hout / materialen alleen al ruim 100 piek kostte, los van de tijd om het te bouwen etc lijkt me een prijs van 450€ mooi, maar biedt vooral als je een beter idee hebt (v.a. 375).

Roland SE-02. De enige Roland Boutique met volledig analoge signal chain. Ik moet nog ff kijken maar volgens mij heb ik het keyboardje ook nog. 350€ met keyboard of doe een bod. Nieuwstaat originele doos etc..

Make Noise 0-Coast. Heeft denk ik geen introductie nodig, alleen al de cyclische adsr en ar maken dit tot de beste vriend van je eurorack modular, maar de oscillators en overtones generator klinken ook gewoon strak. 440€.

APC40 Ableton/MIDI controller. De originele. Gebouwd als een tank, maar heb toch de knoppen vervangen met betere. Ze zijn ook rood gecapped zodat je ze beter ziet in t donker dan die zwart/grijze. Veel artiesten gebruiken nog altijd deze ipv de MKII omdat hij in het donker gewoon makkelijk hanteerbaar is en duidelijk met de knoppen. Er mist wel één dopje op een schuifje (maar niet van de levels schuifjes. Van de cross-fader). Je krijgt er ook een synth tas bij om m mee te nemen naar je gigs. 175€.

Mocht je meerdere dingen willen kunnen we een leuke prijs bespreken. Je mag alles komen testen bij mij in mijn (rookvrije) studio in Rotterdam. Verzenden mogelijk, maar niet bij de BARP of APC40.

p.s. sorry van de SE-02 nog ff geen foto. Kan ik later toevoegen, maar ook in nieuwstaat.
 

Attachments

  • DSCF3095-1.jpg
    DSCF3095-1.jpg
    129,4 KB · Bekeken: 356
  • DSCF3098-1.jpg
    DSCF3098-1.jpg
    221,9 KB · Bekeken: 242
  • DSCF6152.JPG
    DSCF6152.JPG
    144,9 KB · Bekeken: 238
  • DSCF6165.JPG
    DSCF6165.JPG
    121,6 KB · Bekeken: 225
Back
Top