• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Diverse gear, synth, fx, dynamics en kabels aangeboden

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Rizzo

Volkslid
Lid sinds
9 januari 2006
Berichten
1.238
Locatie
Last Seen Heading East
Eerste batch van devices die ik eigenlijk niet meer gebruik. Alles in nette staat en uit een rook- en huisdiervrije studio.
Op te halen in Zoetermeer. Verzenden ook mogelijk op kosten van de koper, uiteraard.


Roland JV-2080
In nette staat. Hoef ik niets over te vertellen lijkt me. Er zit een SR-JV80-04 in maar die krijg je er niet bij 🙃 Mocht je interesse hebben, wellicht bedenk ik me en laat ik ook die los.
325 euro

TD-3 BK
Als nieuw in doos. Enkel wat bekende patterns in gezet en is toen weer terug de doos in gegaan.
Aankoopbewijs is ook aanwezig.
80 euro

D&R Stereo Reverb Model I
Is in behoorlijke staat voor z'n leeftijd. Dikke, Dikke stereo spring reverb met toffe EQ. Gebruik enkel soms nog de spring emulatie in de Volante dus de D&R staat niets te doen.
225 euro

Boss SE-70
In heel nette staat. Heb er meerdere maar gebruik de SE-50 eigenlijk het meest.
195 euro

Lexicon LXP-5
In nette staat met originele adapter. Had het plan de StereoPing controller hier voor aan te schaffen maar is er nooit van gekomen.
125 euro

Drawmer DL241 compressor
In heel nette staat, inclusief originele verpakking. Gewoon een heel erg goede compressor voor wehnag. Is nog steeds nieuw leverbaar voor meer dan 600 ballen! 2 stuks aanwezig.
225 euro p/s

Peavey Spectrum Analog Filter
Bijna in nieuwstaat. Vergeet die snerpende Electrix Filter Factory of Akai MFC42. Ok true, dat zijn multi mode filters en de Peavey niet maar deze klinkt wat mij betreft echt veel beter... Silky smooth en is maar 1U!
250 euro

Ibanez FL9
Ook in nette staat.
85 euro

XLR male naar 6.35 mono jack
16 stuks. Bijna nieuw, merk Stagg. Een maand of twee geleden aangeschaft maar ben een andere weg ingeslagen en gebruik mijn mixer niet meer.
55 euro
 

Attachments

  • JV2080_1.jpg
    JV2080_1.jpg
    109 KB · Bekeken: 241
  • JV2080_2.jpg
    JV2080_2.jpg
    107,7 KB · Bekeken: 174
  • TD3_1.jpg
    TD3_1.jpg
    169,4 KB · Bekeken: 174
  • TD3_2.jpg
    TD3_2.jpg
    191,9 KB · Bekeken: 170
  • DRSpring_1.jpg
    DRSpring_1.jpg
    177,1 KB · Bekeken: 163
  • DRSpring_2.jpg
    DRSpring_2.jpg
    167,7 KB · Bekeken: 168
  • DRSpring_3.jpg
    DRSpring_3.jpg
    188,4 KB · Bekeken: 168
  • SE70_1.jpg
    SE70_1.jpg
    120,2 KB · Bekeken: 179
  • SE70_2.jpg
    SE70_2.jpg
    120 KB · Bekeken: 176
  • LXP5_1.jpg
    LXP5_1.jpg
    160,1 KB · Bekeken: 179
Boss SE-70 = verkocht
Peavey Spectrum Analog Filter = verkocht
Ibanez FL9 = verkocht

Roland JV-2080 = tot zondag gereserveerd


Nog over:

TD-3 BK
Als nieuw in doos. Enkel wat bekende patterns in gezet en is toen weer terug de doos in gegaan.
Aankoopbewijs is ook aanwezig.
80 euro

D&R Stereo Reverb Model I
Is in behoorlijke staat voor z'n leeftijd. Dikke, Dikke stereo spring reverb met toffe EQ. Gebruik enkel soms nog de spring emulatie in de Volante dus de D&R staat niets te doen.
225 euro

Lexicon LXP-5
In nette staat met originele adapter. Had het plan de StereoPing controller hier voor aan te schaffen maar is er nooit van gekomen.
125 euro

Drawmer DL241 compressor
In heel nette staat, inclusief originele verpakking. Gewoon een heel erg goede compressor voor wehnag. Is nog steeds nieuw leverbaar voor meer dan 600 ballen! 2 stuks aanwezig.
225 euro p/s

XLR male naar 6.35 mono jack
16 stuks. Bijna nieuw, merk Stagg. Een maand of twee geleden aangeschaft maar ben een andere weg ingeslagen en gebruik mijn mixer niet meer.
55 euro
 
Back
Top