New Disco track

allanh

Stamgast
Lid sinds
6 april 2007
Berichten
261
Locatie
haarlem
Ik ben bezig met en nieuwe Disco type track.
Ik heb nu en goede arrangement (denk ik)
Track is lang niet klaar, maar ik heb de vocals nu opgenomen.
Mix is rough, ik zou graag feedback willen ontvangen over de groove, werkt het of niet?
Ik heb en aantal bars gebounced, dus ik hoor het hel graag.
Werkt de groove of niet?
Link: www.myspace.com/cordez68
Track Disco demo.
:doei:
 
Aaaah disco :P

Leuk nr, vibe is lekker, goede zang, neem aan wat guitar loops gebruikt? Idd nog wat tweakjes in de mix nodig maar zou vooral proberen die vibe vast te houden

Qua spectrum zou ik vooral nog even naar midrange kijken, probeer elk instrument subtiel een eigen EQ plekje te geven net naast elkaar - track is nu beetje veel laag, dan weinig, dan veel mid, dan weinig hoog (maar kan aan myspace player liggen)

:)
 
Pffff
Waren mijn volledig afgewerkte tracks maar zo goed als het door jou zelf benoemde half fabrikaat......

Ik vind hem lekker!

Paul
 
Thanks, (snare timing goed observatie), verder moet er van alles an wat gebeuren.
Denk an horns en strings, dan mixen.
 
Hallo,

Ik heb de track sweetlove geluisterd. Los van de final mix denk ik dat de plaat in orde is. Het is niet echt de muzieksoort waarvan ik hou, maar ik denk dat t een flow plaat is. je valt erin of niet. Ik denk dat t wel werkt.

Succes! (ik zou hier en daar wat meer spelen met onopvallende effectjes/toevoegingen die een beetje liften)
 
Volgens mij moet de kick ook onder de de snare, gewoon door laten gaan op elke tel dus. Al hoeft dat natuurlijk niet, t blijft muziek en daardoor ook geheel vrij! Maar in dit geval zou ik hem lekker door laten lopen op elke tel.

Wat andere dingen

- stem moet harder, mooie partij, laat de lead vocal er iig uit spatten, valt nu nogal weg.

De track wil bij mij helaas niet helemaal af spelen op myspace, kan je hem niet aan je thread hangen? Idee klinkt erg tof, alleen moet er nog wat aandacht besteedt worden aan de mix denk ik.
 
[/QUOTE]
De track wil bij mij helaas niet helemaal af spelen op myspace, kan je hem niet aan je thread hangen? Idee klinkt erg tof, alleen moet er nog wat aandacht besteedt worden aan de mix denk ik.[/QUOTE]

His is niet complet, en dus alleen en aantal bars.
Ik kan proberen om de kick te laten lopen door de snare hen, kijk hoe dat klinkt.
Nu moet ik verder met de track.
 
Back
Top