Hét Algemeen Hardstyleproducer-Topic

Ik heb geen virus maar zal het eens met Sylenth proberen. Zou ook gwn moete lukken. :)
 
@sytam

uitdaging accepted :D ga wel wat proberen haha, of het lukt is een 2de ! Atomizer ben ik nog niet echt mee aan de gang geweest, misschien wel leuk om ff te checken..

@Aftersho-Q

moet idd wel gaan lukken ja !

@Diabolic

Klinkt goed, lekkere kick ook :) Screetch komt uit je snow neem ik aan ?!
 
Een screetch is niks anders dan een synth met een osc-pitch erop..
Probeer wat in je matrix te kloten..
 
In de categorie hoe maak ik dit geluid:P, zou ik wel eens willen weten of iemand weet hoe je zo'n brennan heart geluidje maakt.
Zeg maar zoals net voor de climax van the sacrifice remix ofzo, kan zo snel ff geen betere bedenken, maar hij gebruikt t in veel nummers in ieder geval.
Zal zelf ook eens gaan knutselen maar vroeg het me gewoon af.

edit:
http://www.youtube.com/watch?v=dvLrCVkqByo
dat geluid @ 3:37 bedoel ik dus

hoe werkt dat hier, een youtube filmpje plaatsen?
 
Laatst gewijzigd:
In de categorie hoe maak ik dit geluid:P, zou ik wel eens willen weten of iemand weet hoe je zo'n brennan heart geluidje maakt.
Zeg maar zoals net voor de climax van the sacrifice remix ofzo, kan zo snel ff geen betere bedenken, maar hij gebruikt t in veel nummers in ieder geval.
Zal zelf ook eens gaan knutselen maar vroeg het me gewoon af.

edit:
http://www.youtube.com/watch?v=dvLrCVkqByo
dat geluid @ 3:37 bedoel ik dus

hoe werkt dat hier, een youtube filmpje plaatsen?

Dit is een tutorial voor een ander nummer van BH , maar zijn sound is bijna altijd het zelfde dus denk dat je wel het zelfde eruit krijgt :P

 
@ diabolic...

probeer eens het geluid te layeren. (is nog vrij dun...)
en als het goed is gebruik je Fl studio???
neem de stap... aangezien je een snow hebt :D naar Cubase...

heb zelf ook jaren met fl studio gewerkt.. toen over gestapt naar cubase (dit is al een groot verschil)
alleen vind ik de werk flow niet zo in cubase....
en werk nu met Logic... (alleen maar voor mac)
en daar kan je al heel wat kwaliteit winnen kwa sound ...

jammer genoeg ben ik zelf weinig tot niet meer aan het produceren.. (studio moet worden afgebroken :() i.v.m verbouwing (dit duurt een week of 5 a 6 :
maar dan kan de opbouw weer beginnen.. :) en nodig ik je bij deze uit ramon ;)

greetz

stefan
 
je kan en ander geluid er over heen gooien.. of de zelfde maar die net effe wat anders laten klinken...
 
afmixen/voller maken ben ik me nu in aan het verdiepen..


dan zal ik toch eens gaan kijken voor andere monitors ;)...
heb zelf ook nog rp serie van krk...

maar naar de verbouwing.. komen er zeker nieuwe speakers...
ik kan ze nu wel halen maar dan staan ze maar wat in de doos :(

wat voor geluidskaart heb je?
 
Even over de Defqon Australié remix contest , wie had nou gewonnen ? :P

Want die heeft dan blijkbaar gistere ofzo gedraait en wil ik wel een filmpje van zien :P
 
Klinkt idd niet echt slecht maar melodie klinkt net als die van headhunterz - Save your scrap for victory..
 
Laatst gewijzigd:
alterior motivz uit australie. goed geproduceerde track alleen zoooooooooo voorspelbaar weer...
opzich, dat begin met die reversed bass is wel leuk. Maar melodie lijkt inderdaad veels te veel op die van hhz:erm:
 
Back
Top