weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
een feest van herkenning.
als je vaker dit soort oude chippies nodig hebt, waag er altijd even een pbtje aan.
wat ga je ermee maken?

:koffie:

Ben een Multitrak aan het reanimeren
Deze chip had ik nodig om de midi out te herstellen.
Deze doet het weer, nu de rest nog.

Evilbay £1, valt wel mee dus ;)


:koffie::koffie::koffie:
 
0037.gif
 
het is geel en het zingt dit...







banana mouskouri....
 
Alt F4.....?


Edwin, koop 'n boormachine, 'n goeie, met 'n klopboor, koop 'n haak, ook 'n goeie, type schommelhaak, koop ook 'n plug die die haak kan houden, als je daar dan toch bent, koop ook 'n stuk touw, eentje die stevig genoeg is om zo'n 80 kilo te houden, boor 'n gat in het plafond, doe daar de plug in, draai daar de haak in, en ga effe iets opzienbarends doen.

Als we je hier na bezoek aan de bouwmarkt niet meer zien heb je begrepen waar je dat stuk touw voor nodig hebt.
 
ik kende heel die gast geeneens....wat een rolmodel ha ha voor de jeugd....

...ik zou m'n ongeboren kroost eerder naar meneer Parow sturen dan naar jou Youtube kanaal.
 
ha rubbah ik ben ook vader geweest vroeger : surogaat vader dus... ( ik babysitte altijd op het kind van mn zus....elke week wel twee of drie keer.... ha soms vind ik het wel jammer dat ik zelf geen kidds heb hey? maar ja shit happens dus ja ik heb gewoon pech op dat vlak....
 
Doet me aan jou denken..

crybaby-12.jpg
 
ontopic: mijn geld is bijna binnen : en dan koop ik gelijk een koptelefoon en dan kan ik weer op mn computer nummers gaan maken....das wel leuk...dan heb ik weer wat te doen....

Dat is niet ontopic, jij kan niet ontopic.

Alhoewel.. niemand interesseert zich echt geen zak over wat jij met je leven, je geld, je huishoudster, je zus, je moeder, je hamster, je aandelen, je koptelefoon, je shag, je drugs, je hoofd, je hamster, je marmot, je cavia, je hamster, je drie vriendinnen (dus hamster, marmot en cavia) je haar, enz. enz. enz. doet. Dus eigenlijk weinig opzienbarend. Maar toch zit NIEMAND er op te wachten.

Sjeesus man... sta ik op negeer bij die gast ofzo? Dit geloof je toch niet....
 
KILL KILL KILL KILL kill kill kil ki ki kkk k k k kkk k....


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh... thanx Ro.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top