weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik kan er geen touw meer aan vastknopen ? wat moet sylvia op haar leeftijd nou met een touw??
en bovendien speelt er in geen van de 23 afleveringen op youtube enig touw ook maar enige rol van betekenis.
deze lijn vasthoudend daarentegen, moeten we wel "ontopic" blijven . dus:
kalm aan allen, dan ....
juist breekt het lijntje niet
nee niet dat lijntje
wel het lijntje van de chips en de muziek met de synthesizers.
dit brengt mij op de lijn van sylvia terug:
wie heeft haar ooit bezig gezien in een film ,met een synthesizer dan wel begeleid door synthesizer muziek , en indien zo, welke synth werd hiervoor gebezigd ?

en nu iets totaal anders:
wat is de minst geile synth die je ooit onder handen gehad hebt?
ik ga voor de dx7
 
allez, dan nog een sylvia :

 
de laatste keer dat ik dat had was ik uiteindelijk niks vergeten
althans
waar ik weet van heb dan
 
vroeger was ik nogal een kluns....vergat zeker een keer per jaar sleutels ( mezelf buitengesloten ) altijd weer een heel gedoe om binnen te komen ( naar familie toe in een andere stad om een copie te halen .... sta je daar voor je gesloten deur met je boodschappentas vol eten )
 
Ik kom er na 2 jaar achter dat ik op mijn pc laptop met 2 vingers mac-style kan scrollen, in your face fanbois!
 
zow, dit was gelijk de meest bloedeloze sylvia die ik ooit ben tegengekomen.
daarom dus :D
ik meen dat heer akkermans (oh nee da's kloot en bie) zo zat was van het gejodel van thijs dat ie zijn fluit achter in zijn strot wilde drukken...
(welke fluit en van wie mag je er zelf ff bij denken, laat de fantasie de vrije loop... of niet nutuulk)
 
daarom dus :D
ik meen dat heer akkermans (oh nee da's kloot en bie) zo zat was van het gejodel van thijs dat ie zijn fluit achter in zijn strot wilde drukken...
(welke fluit en van wie mag je er zelf ff bij denken, laat de fantasie de vrije loop... of niet nutuulk)

dat was wel zo´n beetje de strekking van het verhaal.

maar er zijn ook goeie versies, op het gejodel na dan.
ik geloof niet det er ook maar enig persoon in de popgeschiedenis te vinden is die op gejodel zat te wachten.
dus het is knap dat ze het zoolang met mekaar uitgehouden hebben.

:koffie:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top