weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
Lid sinds
27 augustus 2002
Berichten
12.812
Locatie
limburg
naast alle geweldige aanschaffen, nieuwe opwindende nummers en schokkende marktplaatsperikelen, nu ook eindelijk een plek op het forum voor "het gewone", de saaiheid van alle dag, kortom eindelijk plek voor jou dag en de mijne.
(een eerste, mogelijk enige, bijdrage:)



ik heb vandaag een flightcase voor m'n synthesizer gekocht.
zwart, wel met vlinderslotjes
 
Ik heb een tweedehands patchbay gekocht. Tenminste, de verkoper reageert vooralsnog niet.

(hoe veel minder opzienbarend kan het worden :D)
 
Nadat mijn Eminent 310 de deur uit was gegaan stond mijn CS6x plotseling op de grond. Ik zit nu al een week op een Quiklok QL623 te wachten. De CS6x staat zolang op de strijkplank. Doet me denken aan mijn begintijd :)
 
Ik heb een Virus KC waarvan het OS al anderhalf jaar opnieuw moet worden ingeladen, heb er de zin nog niet voor gevonden en dat terwijl het maar 5 minuten werk is..

En onlangs dit quicklok standaard in de oudijzer container geflikkerd, had geen zin om een missend onderdeel er bij te gaan regelen om hem voor een paar tientjes weer te kunnen verkopen.

attachment.php
 
:gaap:
bedankt jongens, dit was al meer dan wat ik verwachtte.
(ben even "off, nog een treatje openen. )
 
€118 voor een Quiklok betaald terwijl ik er eentje gratis uit de oud ijzer container had kunnen vissen... :(
Voortaan aub even een "gratis af te halen" berichtje op het forum plaatsen ;)
 
Poeh Friesland -> Zeeland (waar Demian woont) is wel errug ver voor een graties Kwiklok....:)
 
demian, jij moet zowat het toppunt van luiheid zijn :P

Ligt die Virus KC maar wat stof te rapen...
Geen goeie synth dan ?
 
Da's waar, maar misschien woont er wel een forumlid vlakbij hem die hem graag had willen hebben.
 
demian, jij moet zowat het toppunt van luiheid zijn :P

Ligt die Virus KC maar wat stof te rapen...
Geen goeie synth dan ?

hahaha, mwhoa.. lui ben ik niet echt, maar in sommige dingen heb ik gewoon geen zin. Maar ik ga 't nog wel 's doen, binnenkort.. ofzo. :D

Da's waar, maar misschien woont er wel een forumlid vlakbij hem die hem graag had willen hebben.

Heb het nog geprobeerd hier op een lokale verkoop site, krijg ik allemaal van die vragen, wat voor type is het, waar kan ik dat onderdeel krijgen en wat kost dat onderdeel dan, wat is de code van dat onderdeel dan.

Sja.. dat mogen ze dan lekker fijn zelf uitzoeken en anders ken ik een container die nog nooit een moeilijke vraag heeft gesteld.. :dubbel:
 
Ik ben op t werk...
 
Ik heb net 8 balanced jackkabeltjes van 2m gemaakt en 2 van 5m

We gaan straks even naar de darkside om een en ander beter aan te sluiten
 
ik heb vanuit de bass preamp een XLR > grote jack nodig om mn basse direct in protools op te nemen
nu heb ik geen enkele meer, maar alleen nog in een multikabel van 8 x XLR naar jack
dus die bungelt er nu tussen
beetje rommelig gezicht
ik zou die huls van die multikabel los kunnen halen en dat enkele ding gebruiken
aangezien ik nog 2 andere multikabels heb die t zelfde zijn
dus op zich zou dat zonder al te veel niet te overziene consequenties redelijk goed te doen zijn
maar ja, aan de andere kant..
hoe vaak speel ik de bas niet gewoon over de amp?
gewoon de pre weer terug zetten en de multikabel in de kast
zou ook prima zijn
dus..
 
Ik heb een Yamaha PSS480 gekocht, leuk keyboardje met ingebouwde synth voor 33 euro (incl. verzending).
 
Ik ben nog steeds op t werk. Dit is wel heel weinig opzienbarend....
 
nu ook eindelijk een plek op het forum voor "het gewone", de saaiheid van alle dag, kortom eindelijk plek voor jou dag en de mijne.
aka de twitterdraad
 
heb de flightcase uitgepakt.
was een grote kartonnen doos , waar hij in zat verpakt.
de pootjes staken er een stukje doorheen. nu is er een klein randje van 1 pootje vanaf.
niets functioneels, vond toch dat ik het even kon vermelden
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top