weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Met 500 euro naar india dan ben je daar een rijk man 8)
ja daar heb je een punt.... maar ja ik heb ook wel 500 euro alleen ik durf toch zo een reis niet aan.....ja je zal zien dat er altijd wat mis gaat hey? ( ja en bij mij gaat er best vaak nogal eens wat mis dus ha ja ik ben echt een ramp )

dus ja altijd als ik op vakantie ga? ha ha veilig met mn zus in haar autootje en een vooruitgeboekt huisje in de ardennen met een supermarkt binnen handbereik ( ja ik heb wel eens een weekend zonder geld gezeten in madrid.(omdat ik niet goed met geld kan omgaan ).... en ja toen moest ik op straat slapen ha ha en toen heb ik besloten dat doe ik nooit meer dus.... )
 
ha ha mijn zus en broer die zijn nog een tikje erger als mij : mn broer die heeft bijna heel de dag zijn "doppen" van zijn telefoon in zn oor ha ha ( zakenmannetje hey? )

Laatst iemand op mijn motorkap die had ook van die oordopjes in :) al kom je steeds meer mensen tegen die een
hele hifi installatie op hun hoofd hebben.
 
ha ik heb al jaren nix meer met drugs gedaan....( maar ha ja net zoals Stephen King ben ik niet vies van drugs hey? .... ja niet dat ik zijn talent heb...maar die man stond er wel om bekend dat ie alles gebruikte wat los en vast zat om te trippen enzo )

veel elementen uit zijn film...bijvoorbeeld "carrie"....ja die zitten vol met waanzin hey?
 
veel te opzienbarend,

en ik voorspel u , het wordt nog erger vandaag....
tis kommer en kwel, nergens meer iets weinig opzienbarends , snik
 
alfred_8vgjh.jpg
bamb_infant_fork_spoon_LRG.jpg
Elfish.jpg


toch?
 
deze morgen lag er een
ST EF6850P ACIA Asynchronous Communications Interface
in de bus


Leuk 8):okdan:
 
deze morgen lag er een
ST EF6850P ACIA Asynchronous Communications Interface
in de bus


Leuk 8):okdan:


een feest van herkenning.
als je vaker dit soort oude chippies nodig hebt, waag er altijd even een pbtje aan.
wat ga je ermee maken?

:koffie:

ik heb een lekker:koffie:.

:koffie:
 
oke,
snif,
yep..
het moest er eens van komen.....
hierbij,
voor alle nep hippies
voor alle nep handelaren
voor alle nep muzikanten
voor alle nep pinkfloyd liefhebbers
voor alle nep democraten
voor alle neppers
hierbij...
iets nep niet opzienbarends:


vierduizend !


en een liedje


( snik, wat vliegt de tijd als je op synthforum zit )
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top