nog wat gebeuk (breakcore)

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
Lid sinds
14 oktober 2002
Berichten
2.096
Locatie
een tank
zo zo, ben nog wat bezig geweest.
damn wat hou ik ervan om simple saaie loopjes
in stukjes te knippen er mega snelle beats mee
te maken. ben best wel tevreden over dit trackie.
maar ik ga er nog wat FX geluidjes insteken.

klik hier

greets isnieZot
 
Nou nou

Nou nou

Behoorlijk leuk hoor, hoewel het nog wat braafjes klinkt vergeleken bij Duran duran duran of Venetian Snares, maar daar moeten die FX toch wel verandering in brengen, toch? :okdan:
 
Re: Nou nou

Re: Nou nou

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Behoorlijk leuk hoor, hoewel het nog wat braafjes klinkt vergeleken bij Duran duran duran of Venetian Snares, maar daar moeten die FX toch wel verandering in brengen, toch? :okdan:

luisterend naar lesser en kid606 vertel ik jou dat duran duran duran laatst bij ons in het jongerencentrum " de bakkerij" in castricum was. helemaal geweldig, samen met knife hand chop en lokale breakcorebreakbeatnoisemensen maakten ze er een feestje van!!!

en isniezot, nog niet geluisterd, doe ik morgen, nu moe, en oren zijn al bezet

pueol
 
jaja

jaja

Ik weet dat Duran Duran Duran recentelijk Nederland heeft aangedaan, maar spijtig genoeg had ik die avond elders bezigheden, dus dat feest moest ik aan me voorbij laten gaan. Geloof wel dat Venetian Snares binnenkort speelt in paradiso. Kijken of ik daar heen kan.
 
Re: jaja

Re: jaja

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Ik weet dat Duran Duran Duran recentelijk Nederland heeft aangedaan, maar spijtig genoeg had ik die avond elders bezigheden, dus dat feest moest ik aan me voorbij laten gaan. Geloof wel dat Venetian Snares binnenkort speelt in paradiso. Kijken of ik daar heen kan.

duran was er 3 avonden. in castricum (bij mij dus), in de OCCII in a'dam, en in de worm of waterfront

en venetian snares komt weer? hij is er net geweest, in paradiso met 9 sporen over 9 boxen tegelijk ofzo. ik was er helaas niet bij..

----
en Zotnieis, best een gaaf nummer, maar als ik het vergelijk met de bovengenoemde artiesten..
ik wil ook nog steeds breakcore gaan maken, maar heb nog geen idee hoe ik dat het beste kan doen. hoe heb jij dit gemaakt?

puol
 
ja nu noem je ook twee namen he.....
Duran Duran Duran is gewoon geflipt om naar te luisteren.
heb je het nummer "ufickn" al gehoort? man man man..... :stupid
Ik hou meer van Vsnares dan van Duran....
Ik wil hem graag eens live aan het werk zien.
ja en mijn track klinkt eigelijk ietsje te zuiver om het als echte
breakcore te beschouwen. ik wil geen kopie zijn van vsnares.
alhoewel hij een groote invloed heeft op mij. ik hou van
de drumpartijen van vsnares maar ik wil ook graag een
"normale" melodie over de drumpartijen die ik maak. als je
de baslijntjes of melodieen van de nummers van vsnares
zou weghalen dan zou je eigelijk nog een nummer hebben.
bij mij niet. en ik ben eigelijk maar een maand of 2 bezig met
het maken van breakcore dus ik heb het nog niet echt onder de knie.

ohja, het trackie is 100% fruity loops :doei:

greets isnieZot
 
Fijn!

Fijn!

Erg vet trackje, lekkr sfeertje!

We zijn trouwens net terug van het ATP festival, waar venetian snares het feest afsluitte. Verw8 niet te veel van de liveset wat betreft muziek spelen want hij draait cd's en speelt wat met de eq van de djmxer en een andere cdspeler. Het waren wel stuk voor stuk vette nummers :)
...en dan dat vloekend schreewzangeresje dr bij, erg leuk.
 
Vette sounds, maar is helaas niet echt mijn stijl ;)
 
Re: Fijn!

Re: Fijn!

Origineel geplaatst door Bas
Erg vet trackje, lekkr sfeertje!

We zijn trouwens net terug van het ATP festival, waar venetian snares het feest afsluitte. Verw8 niet te veel van de liveset wat betreft muziek spelen want hij draait cd's en speelt wat met de eq van de djmxer en een andere cdspeler. Het waren wel stuk voor stuk vette nummers :)
...en dan dat vloekend schreewzangeresje dr bij, erg leuk.

ik weet t, ik heb hem samen met fanny in de OCCII gezien. hij speelt tenminste nog wat met zn EQ, fanny loopt echt alleen maar zn crossfader heen en weer te slingeren. ik ben er voor om met dat soort optredens visuals voor het oogvermaak te gebruiken. rare chaotische filmpjes en een raar podium/djhok fzo

puol
 
[offtopic]
Hoe was ATP? Ik had willen gaan maar mijn financiele situatie liet het niet toe... Dan maar naar Sónar...
Reactie mag ook in een nieuwe topic...
[/offtopic]

Gaaf trackje, Isniezot! Ik hou wel van dit soort muziek, maar hij had van mij wel wat langer gemogen.
 
zeg willen jullie eens stoppen met me de hele tijd jaloers te maken ;)
ik wil ok wel eens naar zo'n feesje gaan.
de volgende keer ga ik mee met jullie, of je het nu wilt of niet 8)

greets isnieZot
 
Je mag best mee, ik ben nl. nog mensen bij elkaar aan 't zoeken.
Sónar is 13-14-15 juni in Barcelona, www.sonar.es

Line-up:

CONCERTS:
BJÖRK (Universal / IS)
UNDERWORLD (JBO / UK)
MATTHEW HERBERT BIG BAND (Accidental / UK)
OXIDE & NEUTRINO (So Solid / UK)
LADYTRON (Telestar / UK)
T. RAUMSCHMIERE (Shitkatapult / DE)
FAT TRUCKERS (Gigolo / DE)
DAVID GRUBBS (FatCat / US)
HELLFISH (Planet Mu / UK)
JAMIE LIDELL (Warp / UK)
THE SOFT PINK TRUTH (SoundsLike/ US)
SAFETY SCISSORS (Plug Research / US)
...

DJS:
APHEX TWIN (Warp / UK)
ANGEL MOLINA (Minifunk / ES)
DJ HELL (Gigolo / DE)
JEFF MILLS (Axis / US)
CARL COX (Intec / UK)
GILLES PETERSON (Talkin’ Loud / UK)
DARSHAN JESRANI/METRO AREA (Environ / US)
LAURENT GARNIER (F Comm / FR)
MISSTRESS BARBARA (Relentless / CA)
DARREN PRICE (JBO / UK)
...


SHOWCASES:
ANTICON presents
Jel (US) live
Doseone (US) live
Sole (US) live
Sage Francis (US) live


SMALLTOWN SUPERSOUND presents
Jazzkammer + Sir Dupermann (NO) live
Kim Hiorthoy (NO) live
Jaga Jazzist (NO) live

FOEHN presents
Strand (ES) live
Amherst (ES) djs
Polaroide (ES) live

MEGO presents
Tujiko Noriko (JP) live
Pita + Tina Frank (AT) live

CREAM presents
Mucho Muchacho (ES) live
Jekey (ES) dj

JAZZLAND presents
Bugge Wesseltoft (NO) live
Strangefruit (NO) dj

CHEAP presents
Twinnie (AT) live
Patrick Pulsinger (AT) live
Quehenberger (AT) live

MELODIC presents
Pedro (UK) live
David Cooper (UK) dj
Minotaur Shock (UK) live

MUTE presents
Komputer (UK) live
Mountaineers (UK) live
Pole (DE) live
Appliance (UK) live

SONIG presents
Niobe (DE) live
Lithops aka Jan Werner (DE) live

NATIVE INSTRUMENTS presents
Errorsmith (DE) live
Phoenecia (US) live

TELLÉ/ÉLLET presents
Kaptein Kaliber (NO) live
Bjorn Torske (NO) dj
Uusi Fantasia (NO) live
Datarock (NO) live

BENBECULA presents
Christ (UK) live
Phase 6 (UK) dj

MUTEK presents
Akufen (CA) live
Vincent Lemieux (CA) dj
Deadbeat (CA) live
...

SONARLABS:
Markus Detmer plays STAUBGOLD (DE)
Wojt3k Kucharczyk & Paul Wirkus play MIK.MUSIK (PL)
Gerhard Potuznik plays ANGELIKA KOEHLERMANN (AT)
Miss Kittin plays RADIO CAROLINE VOL. 1 / MENTAL GROOVE (CH)
Philippe Petit plays BiP_HOp (FR)
Kenneth James plays AESTHETICS (US)
Russell Haswell plays OR (UK)
Todd Rocker & Dinky plays CARPARK (US)
Tom Steinle plays TOMLAB (DE)
 
joooow als dat geen brede line up is >:|

man o man o man!!!!
hellfish, björk, laurent garnier en underworld op 1 feest DAMN!!!
 
Hoe was ATP?

Hoe was ATP?

Ik zal vanavond nog ff een verslagje posten van het ATP festival, wat overigens het beste was wat ik ooit heb meegemaakt aan muziekaanbod. Foto's volgen ook nog (althans een link naar de fotosite, want 't zijn d'r zooooveeeelllll.....
 
Re: jaja

Re: jaja

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Ik weet dat Duran Duran Duran recentelijk Nederland heeft aangedaan, maar spijtig genoeg had ik die avond elders bezigheden, dus dat feest moest ik aan me voorbij laten gaan. Geloof wel dat Venetian Snares binnenkort speelt in paradiso. Kijken of ik daar heen kan.

OK Duran Duran Duran was dus in de Effenaar een paar weekjes geleden, de muziek was wel aardig gestoord maar hij had een Powerbook op een tafeltje staan en stond iets ondefinieerbaars te doen daarop voorovergebogen.

Niet veel spannender dan een CD'tje in je eigen installatie afspelen dus.
 
Ik zal vanavond nog ff een verslagje posten van het ATP festival, wat overigens het beste was wat ik ooit heb meegemaakt aan muziekaanbod.

dat geloof ik graag!

Voor de thuisblijvers (waaronder getekende): in alt.binaries.sounds.mp3.electronic is momenteel de Venetian Snares liveset op ATP te downloaden. :koffie:
Totale waanzin en goddelijke inspiratie

En ik zat ook te denken met een Corsa vol freaks richting Spanje te tuffen.... schien dat er een synthforum-karavaan opgezet kan worden?
 
Origineel geplaatst door ernest@303.nu
dat geloof ik graag!

Voor de thuisblijvers (waaronder getekende): in alt.binaries.sounds.mp3.electronic is momenteel de Venetian Snares liveset op ATP te downloaden. :koffie:
Totale waanzin en goddelijke inspiratie

En ik zat ook te denken met een Corsa vol freaks richting Spanje te tuffen.... schien dat er een synthforum-karavaan opgezet kan worden?

budgetair vliegt ook op barca.... kost ca. 140 euro voor een retourtje..
 
Met een dagje vertraging, dan toch nog ff een kort verslagje over 't ATP festival:

Aphextwin -> djset+laptop: Tsja, errug wreed... slingerde in het begin van elektro naar acid, electronix en vice versa, daarna raggamuffin/jungle en veel druqs -achtige snelle breakbeatnrs, dit duurde ongeveer drie kwartier om vervolgens te belanden in een aantal heerlijk snelle tekno/hardcore nummers. brrrr...

Bola-> Heeeeeele vette visuals, zoiets als z'n artwork op de 12"es. Weinig liveset....:( zat ergens verborgen achter z'n laptop.

Dj woody-> djset: "beste" turntablist van GB... waanzinnig!!!

Drexyan dj stingray-> djset: zwaar vet pompende elektro/techno beats uit Detroit. Beste elektroset die ik ooit heb gehoord :halleluja :dj: :halleluja

Graham Massey-> Tofste laptopliveset van 't festival maar dan alleen omdat ie zo'n toffe conehead op had van ong een meter in doorsnee. Hierop werden visuals geprojekteerd... wel een hele droge liveset.

Kool Keith & Kutmaster Kurt-> hiphop: Vette oldscool en lekkere gangmakers

LFO-> djset: 1 groot feest, hij draaide vanalles door elkaar op z'n typisch engelse tour...rave, techno, elektro, ouwe shit.... iedereen stond te springen en ging uit z'n plaat.

Mira calix & andrea parker-> djset: leuk maar weinig gewoon erg slecht geluid waardoor de sfeer d'r niet in kwam

NMB allstars-> Dikke liveset... kan niet anders zeggen! als enige hadden zij een liveset bestaande uit meter of vier van allerlei instrumenten en een computer. de set duurde ongeveer 3 uur en swingde alle kanten uit.

Public Enemy -> hiphop: Vet Vet Vet, voltallige lineup: drummer, bassist, gitarist, chuck D, FlavaFlav, dj Lord, 2xS1W's, en nog 'n rapper...ben ff kwijt wie. Ik had nog nooit zo'n vet hiphop live optreden gezien, fuckin energiek gewoon...

PushButtonObjects-> laptop: klonk goed, maarja man->computer->geluid->Live?

SkamDJ's-> djset: Slecht:(

Team Doyoby-> laptops: leuke nummers

The Fall-> Engelse muziek: Saai!

Venetian snares-> TAKKEHERRIEIEIEIEIEIEIE! Maar wel Vet... alleen 'n beetje jammer dat er alleen cd's gedraaid werden waar dan wel weer overheen werd gezongen....

Wevie Stonder-> electronicpartymusic: Madness on Acid:) een echte feestband, compleet met slingers, verkleed doos en zelfgemaakte instrumentjes. 1 groot gekkenhuis!

En dat waren de acts die ik bewust heb meegemaakt :{ :{ :{
 
Back
Top