Hardstyle / BassDefecterz

bassdefecterz

Ingeburgerd
Lid sinds
24 februari 2010
Berichten
32
Ey!

Ik heb een nieuw nummertje gemaakt wil graag weten
wat jullie er van vinden!! :D
geef maar lekker veel commentaar zodat ik er van kan leren ;)



alvast bedankt!
 
ja idd had de kick van die tutorial maar
ben het zelf zoizo niet eens met de kick die
ik nu heb maar maat vond hem wel grappig
dus der komt zoizo nieuwe kick in ;)
 
Van andere tracks kun je goed leren ja.
Ik bouw momenteel ook tracks na qua opbouw, maar maak wel zelf de sounds.
Ik vind het geluidje van de melody wel echt leuk, maar de melodie zelf vind ik echt te simpel.
Steeds 1 toon per bar omhoog en met dezelfde lengte. Een hele bar.
Toch zou ik voor andere (lead / synth) sounds gaan, want dit geluid is al voor duizenden hardstyle tracks gebruikt.
 
Ah oke tnx ;)
ik werk nu met FL8 en Cubase samen maar ik moet weten hoe ik
meer instrumenten in me cubase krijg heb wel van die VSTi dingen maar
snap der niets van hahah:P
 
het is ook niet erg dat je iets namaakt, daar leer je zeker veel van, maar geef je eigen draai eraan ! creƫer je eigen stijl. ben benieuwd hoe hij klinkt met de nieuwe kick, goed op weg iig (y)
 
ik ga hem zeker weer hier even plaatsen als die klaar is
is alleen wel lastig hoor ik hou echt van de style van Crypsis en Chain Reaction
dus het liefst maak ik lekker van die Harde Hardstyle! maarja
moet ik wel de juiste kicks hebben maarja ben druk bezig elke dag lekker
bezig dus ik zal snel nieuwe shit hier plaatsen!
 
Als ik iemand nog eens uit moet leggen wat ik met vierkante muziek bedoel dan is dit het schoolvoorbeeld daarvan.

Ik weet het deze style blinkt niet uit in swing, maar dit is zo ongeveer het andere uiterste.

En misschien is dat een compliment, dat weet ik niet. Daarvoor ben ik teveel antikenner van dit genre.

Paul
 
Als ik iemand nog eens uit moet leggen wat ik met vierkante muziek bedoel dan is dit het schoolvoorbeeld daarvan.

LOL

dit vind ik persoonlijk alt zo'n onzin ...

alsof jou ouwelui het zo leuk vonden toen jij naar de beatles luisterde :)
jonge; wat een herrie zeiden ze toen :P

en nu zeg jij dat van jou kinderen/de volgende generatie :)

dergelijke generatiekloven blijf je altijd houden ...

anyway, ik dwaal af;
TS: ga zo door ! :okdan:
 
toevallig lopen sidechainen? de kick zit in me ene oor en de (reverb van de) bass in mijn andere. Dit moet sowieso MONO. Verder zou ik nog meer mono doen want alles stuitert van mijn rechter naar mijn linkeroor waardoor ik zometeen, wanneer ik klaar ben met dit stukje tekst, naar de wc toe moet om mijn overigens heerlijke lunch eruit te kotsen. 8~

Je geeft aan dat je van Crypsis houdt...Daar lijkt dit in de verste verte inderdaad niet op. Ik vind het nogal kermis-hardstyle, no offense. Begin is nog wel leuk voordat die synth erin komt. Kick past daar ook bij.

Voor de rest is alles heel erg rommelig. Geluiden zijn niet goed op elkaar afgestemd. Stemmen die er opeens zo in komen zonder inleiding (bijv. FX of percussie).

Sorry dat het verhaal van mijn negatief klinkt maar meer (lees: positiever) kan ik er niet van maken. Gewoon lekker doorgaan, dit forum goed doorlezen en vragen durven stellen. Dan komt het goed!
 
Back
Top