Gloomy ft. Bearsly - Black Santa (Ambient Dub)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.127
Locatie
België
Vind je het niet vreemd dat de Kerstman, God en Jezus allemaal wit zijn?

Oh man, denk twee keer na.

En begin in je vrije tijd met het bestuderen van kwantum! Zodat je weet dat de Kerstman, Jezus, Allah, God, etc... gewoon... JIJ bent!!!

Leer meer over het God Quantum Effect... hallo :-)

Ik hou van jullie!

Geniet van mijn laatste shizzle en fijne feestdagen!

Some cute animation on Youtube:



Or listen and download (for free...still) on Souncloud:



Gloomy
 
Leuke track!

De kerstman is blank omdat een noord amerikaanse illustrator (Thomas Nast) ooit heeft bedacht dat de kerstman van de noordpool kwam, omdat informatie over de noordpool in die tijd het publiek bereikte en tot de verbeelding sprak.

MerryOldSanta.jpg


God wordt idd altijd afgebeeld als blanke man met baard, Jesus soms nog weleens licht getint...

Over kwantum spiri wiri bla bla ga ik het niet hebben :L
 
noord amerikaanse illustrator (Thomas Nast) ooit heeft bedacht dat de kerstman van de noordpool kwam,
Ja, en de noordpool is wit...
Santa is/was ook een zwartwerker anders kan hij het niet bijbenen;

Santa: "Jezus! Wat is het druk! het zal wel aan God liggen maar Alla!(h)";)

Gaaf nummer!
en prettige feestdagen!
 
Goede muziek en geweldig filmpje. Toch krijg ik hier een heel naar gevoel bij. Ben je joods geworden? Je bent niets meer of minder dan een eencellig organisme binnen een enorm hemellichaam, universum of HeelAl. En die vliegtuigmaatschappij kun je beter links laten liggen. Voor theologie en UFOlogie scoor je nog steeds zwaar onvoldoende Jan! Zo bezorg je de luisteraars een New World Borderline Syndroom!
 
Niet alleen de kerstman met z'n rendieren, maar
ook Sinterklaas met z'n pieten,
samen hebben iets gemeen...
...DE ZAK!!!....:D;)
 
Leuke track!

De kerstman is blank omdat een noord amerikaanse illustrator (Thomas Nast) ooit heeft bedacht dat de kerstman van de noordpool kwam, omdat informatie over de noordpool in die tijd het publiek bereikte en tot de verbeelding sprak.

Bekijk bijlage 3842802

God wordt idd altijd afgebeeld als blanke man met baard, Jesus soms nog weleens licht getint...

Over kwantum spiri wiri bla bla ga ik het niet hebben :L

Haha @jando thanks man, van harte. Nou ja, spiriwiri zou ik het niet durven noemen, hoor :)
 
Ja, en de noordpool is wit...
Santa is/was ook een zwartwerker anders kan hij het niet bijbenen;

Santa: "Jezus! Wat is het druk! het zal wel aan God liggen maar Alla!(h)";)

Gaaf nummer!
en prettige feestdagen!
Hey @Googol thanks makkertje, fijne feestdagen makker!

Gloomy
 
Goede muziek en geweldig filmpje. Toch krijg ik hier een heel naar gevoel bij. Ben je joods geworden? Je bent niets meer of minder dan een eencellig organisme binnen een enorm hemellichaam, universum of HeelAl. En die vliegtuigmaatschappij kun je beter links laten liggen. Voor theologie en UFOlogie scoor je nog steeds zwaar onvoldoende Jan! Zo bezorg je de luisteraars een New World Borderline Syndroom!
Haha, dank je wel @SynTheSister , blij dat je'm goed vindt. Maar euh, joods geworden? Ik zie het verband niet. Ik heb twee jaar Theologie gestudeerd aan het seminarie, tijdens mijn priesteropleiding dus. UFOlogie, bestudeer ik al meer dan 30 jaar en ben tot de conclusie gekomen dat aliens niet bestaan. Wel een ver gevorderd stadium van de mens (2.0). Haha, het is de bedoeling dat ik de luisteraar een syndroom bezorg, ik wist gewoonweg niet dewelke, lol... Borderline komt dicht in de buurt. Ach, ieder zijn ideeën en waarheden zeker ;) Ik durf niet zeggen dat ik gelijk heb, maar ik zit verdomd dicht in de buurt. Fijne feesten Dianne.

Gloomy
 
Super kerstlied Jan. Heel bijzonder. :okdan:
Helaas lijkt de kerstman een van een ijsschots te zijn gesleed en moet hij vrezen dat zijn optreden in 2023 wordt afgelast.:D
 
Haha @jando thanks man, van harte. Nou ja, spiriwiri zou ik het niet durven noemen, hoor :)
Ah ja ik zeg het omdat telkens wanneer er informatie over quantum fysica naar buiten komt, deeppak chopra enzo er als de kippen bij zijn om te roepen: zie je nou wel! [insert spirituele claim] maar idd ieder z'n ideeën en fascinerend is het wel!
 
Ik zou je graag een compliment willen geven, maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik na t lezen van de tekst al meteen afhaakte. Toch ff opgezet en geskipped, maar het is een chaotische mayhem waar ik niet heel blij van word. Wat een takkeherrie, maargoed als dat de bedoeling was, dan is ie supergeslaagd! ;)

Ben je wat betreft de tekst erboven serieus, of probeer je het wat op te leuken met een soort kwazi spiritueel marketing trucje om t geheel wat interessanter te maken? Want bij mij werkt het trucje averechts ✌️👉
 
Voor Theologie krijg je van mij een 1 voor de moeite omdat je er wel erg laat achter kwam dat de bijbel kolder, fictie of onzin is. Voor UFOlogie krijg je een vette 0 omdat je gevallen bent voor de desinformatiekolder uit joods-gristelijke of zelfs nazionistische hoek. Zelf weet ik voor 100 procent zeker dat er kleine grijzen en reuzen met verlengde hoofden bestaan. Je moest eens weten wat ik allemaal gezien en meegemaakt heb. En nee, die verhalen zet ik niet op internet. Ik heb o.a. ooit een witte bol zo groot als de maan gezien die bewoog en waar bliksemschichten uit schoten.
 
Back
Top