Gloomy ft. Bearsly - Black Santa (Ambient Dub)

Ik zou je graag een compliment willen geven, maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik na t lezen van de tekst al meteen afhaakte. Toch ff opgezet en geskipped, maar het is een chaotische mayhem waar ik niet heel blij van word. Wat een takkeherrie, maargoed als dat de bedoeling was, dan is ie supergeslaagd! ;)

Ben je wat betreft de tekst erboven serieus, of probeer je het wat op te leuken met een soort kwazi spiritueel marketing trucje om t geheel wat interessanter te maken? Want bij mij werkt het trucje averechts ✌️👉

"een mes snijdt aan twee kanten", dus averechts is deel van het geheel. Dank je wel :)

Om op je vraag te antwoorden: ja

en het lijkt aardig te lukken
Mayhem, what the hell of a band.

(kun je dit uithouden? Ik ga slapen met deze muziek ;) )

Leuke comments, dank je wel!

Glimmer
 
En hier een nog vettere en brutere versie van Freezing Moon. Gezongen door ondermeer mijn dierbaar neef. Dit is dus mijn favoriete genre van muziek.
 

Attachments

  • Walpurgis - Freezing Moon.mp3
    7,6 MB
Ik denk dat de intro-tekst en reacties erop de muziek zelf nu overschaduwen, in negatieve zin.

Of ik moet eens met iemand gaan praten, want dit is wat mij betreft geen bak vage ellende. Vrolijk is het niet, maar 't heeft een toegankelijke slome 4/4 puls en genoeg tonaliteit om je aan vast te kunnen houden.

Die down-pitched Santa is wellicht ongemakkelijk. Maar..

Die bellen doen het hem hoor.
Anders hoor ik er geen kerstlied in.

yep!

en dus mag 't wat mij betreft juist zonder die bellen en ho-ho-ho-sample, die verpesten de track. Effe losmaken van het kerst-thema - dan hou je een hele relaxte, bij momenten zelfs mooie, dark-ambient track over.

(Ok in de laatste minuut wordt het een rommeltje, fair enough, haha)

De overige verhalen laat ik even voor wat ze zijn. Vind ik dit (stukje van 't forum) niet de juiste plek voor. Ik kom hier om muziek te luisteren, en daarover te nerden. (Maar praat gerust verder, 't is niet aan mij)
 
Laatst gewijzigd:
Lichamelijk en geestelijk ben je een wrak Jan. Waarom gaat het zo rot met je als je een mens 2.0 of ”god” bent? Zelf ben ik ook ooit opgenomen geweest in een psychiatrische instelling omdat ik dingen zag die er gewoon waren en anderen niet. Voor het eerst in mijn leven blijf ik er nu rustig onder en tot nu toe verviel ik bijna altijd in een bijna psychose als ik me bezig hield met die paRaNormale zaken. AMON (zon, water enzo) moet je dus hebben. Je ”vergat” trouwens mijn laatste bericht te beantwoorden. Het Oud-Egyptische geloof is een van de oudste geloven ter wereld en daar put ik nu mijn wijsheden uit. Nut (Engels), Noot, of NOET is de oudste intelligentie. Toen werd GEB geboren en getogen. Vermoedelijk kleine grijzen die een extra DNA string (3 dus) hebben, totaal buitenaards zijn, en ook veel intelligenter zijn als wij. 14000 jaar geleden zijn die reuzen (van die megalitische bouwwerken) met grof geweld van de wereld verdreven door big ONe NOET. Aan het Zep TePi of de “voortijd” kwam een einde.
Bepaalde wijsheden worden ook misbruikt door nazionisten of ILLuminati en volgens mij ben je in “hun val” getrapt. Kom naar het licht Jan!
 
De m even terug te komen op je metal verhaal, ik luisterde vroeger in m’n skate tijd altijd naar Slayer en metalica, dus snap je grunty smaak wel ;)

Vond deze altijd lekker opzwepend ;)



Over het andere gedoe heb ik geen mening, gaat m’n petje te boven! Mocht het slecht met je gaan, dan wens ik je beterschap! ❤️‍🩹
 
Ik denk dat de intro-tekst en reacties erop de muziek zelf nu overschaduwen, in negatieve zin.

Of ik moet eens met iemand gaan praten, want dit is wat mij betreft geen bak vage ellende. Vrolijk is het niet, maar 't heeft een toegankelijke slome 4/4 puls en genoeg tonaliteit om je aan vast te kunnen houden.

Die down-pitched Santa is wellicht ongemakkelijk. Maar..



yep!

en dus mag 't wat mij betreft juist zonder die bellen en ho-ho-ho-sample, die verpesten de track. Effe losmaken van het kerst-thema - dan hou je een hele relaxte, bij momenten zelfs mooie, dark-ambient track over.

(Ok in de laatste minuut wordt het een rommeltje, fair enough, haha)

De overige verhalen laat ik even voor wat ze zijn. Vind ik dit (stukje van 't forum) niet de juiste plek voor. Ik kom hier om muziek te luisteren, en daarover te nerden. (Maar praat gerust verder, 't is niet aan mij)
Hey @stoter . Dank je wel voor je feed man. Goed idee om een remix te maken van dit nummer, zoals je zegt, zonder kerstverwijzingen. Maar eugh, op welke manier de titel veranderen...mmm.

Fair enough, ik hoor het nu ook, een rommeltje naar het einde toe, maar goed dat wordt gefixed in de aangekomende, nieuwe versie.

Weten jullie, in 2004, toen ik een CD van Fruityloops kreeg en begon te produceren, kreeg ik het idee:

Waarom niet werken aan een soort van autobiografie waarvan elke titel van een track een nieuw hoofdstuk uit een boek beschrijft. Daarom dat ik zeg dat mijn boodschappen belangrijker zijn dan de muziek die ik maak. Quantity, daar ga ik voor.

En inderdaad, gaandeweg is er in die 20 jaar veel gebeurd. Dingen die mijn medemensen mogen weten en er zelfs beter van worden. Opgepast, met dat "beter" worden zijn er veel ongemakken mee gepaard. Het Universum maakt het niet makkelijk voor mensen die in het Licht zijn gestapt (jawel, Dianne)

Niet de juiste plek? Waarom bestaan er dan zulke sites : SongMeanings | Song Lyrics, Meanings & Discussion ??

Ik ben altijd benieuwd wat de moraal van het verhaal is in andermans producties. Dus er is niets mis mee dat ik de moraal samen met de track hier post, het is maar hoe dat jullie ermee omgaan.

Bovenste Quote: Memes and Quotes that make you think right.

Ik wil me hier blijven goed voelen, en me niet bevinden in een toxische omgeving. Dus de mods hier doen prima werk, ze weten dat wat ik schrijf noodzakelijk is om jezelf niet alleen beter te voelen, maar ook om deze mooie Aarde te restaureren.

En de mug deed een plasje in de zee :)

Fijne dag allemaal,

Glimmer
 
Lichamelijk en geestelijk ben je een wrak Jan. Waarom gaat het zo rot met je als je een mens 2.0 of ”god” bent?
Wie ben jij om te oordelen dat ik een wrak ben. Je weet toch dat je dat over jezelf denkt?
Het gaat helemaal niet rot bij me, integendeel.
Tjoooo, wat een reactie man.

Zelf ben ik ook ooit opgenomen geweest in een psychiatrische instelling omdat ik dingen zag die er gewoon waren en anderen niet.
De instellingen zitten vol met zulke mensen. Maar vergeet dat neuroses, pychoses, depressies en paranoia niet te genezen zijn met de medicatie die de patienten krijgen. Maar dat een goed gesprek of een paar CBD-druppels wel eens kunnen helpen.


Je ”vergat” trouwens mijn laatste bericht te beantwoorden.
Of ik Joods ben geworden? Ach meid, het heeft geen zin om met jou te discussiëren, want jij verzuipt in al die illusies. Een Jood bestaat pas van zodra ie wordt gemeten of zodra ernaar wordt gekeken of geluisterd. Zo is dat voor alles.

Het Oud-Egyptische geloof is een van de oudste geloven ter wereld en daar put ik nu mijn wijsheden uit. Nut (Engels), Noot, of NOET is de oudste intelligentie. Toen werd GEB geboren en getogen. Vermoedelijk kleine grijzen die een extra DNA string (3 dus) hebben, totaal buitenaards zijn, en ook veel intelligenter zijn als wij. 14000 jaar geleden zijn die reuzen (van die megalitische bouwwerken) met grof geweld van de wereld verdreven door big ONe NOET. Aan het Zep TePi of de “voortijd” kwam een einde.
Bepaalde wijsheden worden ook misbruikt door nazionisten of ILLuminati en volgens mij ben je in “hun val” getrapt. Kom naar het licht Jan!
:r:luv:
 
Wat denk je? Past Orale met die? Het beste Nederlandstalige nummer ooit gemaakt. In de jaren 60 kon dit nog maar nu staat ie op de zwarte lijst..


Dit was en is mijn lijflied. Nadien werd het het lijflied van mijn (ex-)vriendin en mij.

Prachtig nummer idd.

Hoe je ook mag denken: Ik hem mezelf lief dus ik heb jou lief :)

1 :D

Glimmer
 
Back
Top