Nieuwe vormgeving !?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Flying Panther
Lees ik hieruit dat er meerdere templates komen voor het 'Berichtenbord der elektronische muziekinstrumenten met een toetsenbord waarmee uiteenlopende klanken voortgebracht kunnen worden' (aldus het woordenboek)?
Als we tijd en layouts hebben.. Maar uiterlijk komt uiteraard altijd op de tweede plaats. Inhoud daar gaat het om.. (behalve bij synths en vrouwen uiteraard.)
 
Nintendo look

Nintendo look

Hey is het geen idee om het helemaal de WINDOWS XP look te geven?


















...niet schieten!!!...
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Tja als je van de Engelse titel af wilt... Is er nog een oerhollands synoniem voor synthesizer? Of is dat al een heel Nederlands woord...

Toongenerator...
 
Re: Nintendo look

Re: Nintendo look

Origineel geplaatst door C738
Hey is het geen idee om het helemaal de WINDOWS XP look te geven?
(...)
...niet schieten!!!...


Je weet niet wat je zegt.. Maar nou je het erover hebt.. Mischien kan ik WinXP wel een Synthforum look geven 8o)
 
ik zit te denken aan

een tr-808 look (zwart met oranje geel)
een tr-909 look (grijs tinten)
jupiter 6 look (donker grijs met blauw etc)
edp wasp look (zwart geel)
arp look (zwart goud of zwart wit oranje)
roland sh/sys 100 look (zwart groen/grijzig)
behringer (silver look )
acces virus (rode look)
moog source (zilver met blauw oranje look)

of sla ik nu op hol?
 
Ik ben voor verschillende skins die men dan zelf kan knutselen en ter download beschikbaar stelt, à la WinAmp :D
 
Origineel geplaatst door crx303
Ik ben voor verschillende skins die men dan zelf kan knutselen en ter download beschikbaar stelt, à la WinAmp :D
En toen werden we wakker..
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
En toen werden we wakker..

Zeg...is het tzt misschien een idee dat jullie de standaard stylesheet van het forum (en evt. standaard layoutpagina) vrijgeven waarop iedereen die wil dan een mooi skinnetje kan bouwen? En dan een mooie PHP select skin bij je persoonlijke instellingen en iedereen blij met z'n eigen favo skin ;)

(aan de andere kant... zo raak je wel de uiterlijke herkenbaarheid, bij gebruikers onderling kwijt op het forum misschien?)
 
Nederlands Synth Forum of zoiets?
Gaan jullie het zeker gewoon synthforum noemen natuurlijk...
Ik zou het niet te drastisch veranderern want dan moet iedereeen weer wennen!
 
Klinkt volgens mij toch erg logisch: .... punt-en-el! (synthforum.nl) Nederlandstalig toch!?

Eric
 
Origineel geplaatst door FuzzyStone
Optie:

Nederlandsch Synthetisch Genootschap

of

Vereenigde Synthologische Companie der Lage Landen

Companie? Bedoel je niet Compagnie? Companie is zeg maar geen Nederlands woord.
 
Sssjaa,...

Sssjaa,...

't beesje moet een naam hebben..
't Enigste wat IK 'irritant' vind aan deze site is dat 't 'te groot' is voor m'n monitor en dat ik het met behulp van de balk onderaan opzij moet schuiven om alles te zien/lezen.. (of is dat dan TOCH een instelling op m'n pc, die ik moet veranderen..:confused: =>ikke geen pc-nerd, en dat wou ik zo houden!!)
Voor de rest zal 't me eigenlijk een zorg zijn wat de 'titel' wordt.. ;)
 
het "beestje" heet :

Synthforum.nl

Hét Nederlandstalige Synthforum


We hadden het hier niet over de naam , maar over de lay-out waar aan wordt gewerkt.
 
ik vind die kop wel ok...
maakt mij verder helemaal niets uit eigenlijk, belangrijker is dat het forum op zich gewoon functioneerd en dat doet ie duzze... laat diegene a.u.b. ff kappen met zeuren over het wel of niet goed uitzien van den header...

en anders schrijven we gewoon een designers wedstrijd uit toch? lekker in de fotosoep roeren zeg maar... :D

dank 8)
 
Origineel geplaatst door BCA303
Companie? Bedoel je niet Compagnie? Companie is zeg maar geen Nederlands woord.

Was schrijffoutje, geen denkfoutje.:halleluja
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top