Akai iPK25

Transform your iPhone into a music production studio.

The SynthStation25 transforms iPhone or iPod touch into a portable music production studio for mobile music creation. This MIDI keyboard controller gives your handheld device a two-octave set of piano keys and professional audio outputs, and it works with the Akai Professional SynthStation Studio app. The SynthStation25 is powerful enough for professional musicians, yet virtually anyone can use is to easily create music.
sstation25_angle_med_lg.png


http://www.akaipro.com/ipk25
 
Tsja.. Het wordt voor Akai ook hoog tijd dat ze weer eens een flop uitbrengen na al die vette controllers van ze.
 
DUs als ik het goed begrijp maakt Akai synthtoepassingen voor de Iphone, zodat je lekker altijd een studiootje in je binnenzak mee hebt.....
...en daar hebben ze dan nu een toetsenbord bij gemaakt zodat het geheel niet meer in je binnenzak past.....tja ;)
 
Had het Namm filmpje al op Youtube voorbij zien komen. Ik vind het maar een raar ding, denk niet echt dat het aan zal slaan.
 
Ik vind het verlies aan mobiliteit echt niet van toepassing. Je loopt ook niet de hele dag rond met dat ding op het werk onder je arm. Maar je kan het wel altijd meenemen naar waar je gaat.

Als ze daar nu nog VST's op los laten kan je je toch eendert waar uitleven?

Of ben ik nu gewoon over-enthousiast dat ik +1.000 posts heb?

:D
 
Nou nou ik heb zelf die ipod maar denk niet dat het een hit zal worden om zoiets op de markt te brengen, Ik vind het wel een leuke gadget maar ik zal haast niemand erop zien spelen :P
 
Ik vind het verlies aan mobiliteit echt niet van toepassing. Je loopt ook niet de hele dag rond met dat ding op het werk onder je arm. Maar je kan het wel altijd meenemen naar waar je gaat.

Als ze daar nu nog VST's op los laten kan je je toch eendert waar uitleven?

Of ben ik nu gewoon over-enthousiast dat ik +1.000 posts heb?

:D


Als ik een weekendje naar Terschelling op vakantie ga en wil muziek maken dan neem ik liever een laptoppie + controllertje mee ipv dit malle ding.
 
Ik zou niet durven beweren dat vroeger alles beter was(integendeel....vroeger waren instrumenten voor mij veel te duur en kwam ik niet verder dan Casio ;)).

Als je iets voor een iphone/ipod ontwikkelt lijkt me dat je juist inspringt op mobiliteit, maar misschien zie ik dat verkeerd. Met mijn telefoon kan slechts worden gebeld en sms'en kan ik ook al niet. ;)
 
ik vind een laptop + controller niet speciaal mobieler dan dit

maar dat zal liggen aan het feit dat ik geen laptop heb maar wel een iphone. gekleurde mening dus
 
Luister maar goed wat deze meneer op het eind van het filmpje verteld tussen neus lippen en bril door!!!!!!!

 
op het eind van het filmpje

"Use of Battery" ???

Hmmm, en der zit dan toch ook een phone uitgang op !!?

soit, lijkt me idd wel iets leuks,
en veel beter dan al die music apps nu,
zo met alleen touch screen bediening,?
 
Back
Top