Akai iPK25

Transform your iPhone into a music production studio.

The SynthStation25 transforms iPhone or iPod touch into a portable music production studio for mobile music creation. This MIDI keyboard controller gives your handheld device a two-octave set of piano keys and professional audio outputs, and it works with the Akai Professional SynthStation Studio app. The SynthStation25 is powerful enough for professional musicians, yet virtually anyone can use is to easily create music.
sstation25_angle_med_lg.png


http://www.akaipro.com/ipk25
 
Binnen het door fabrikanten vastgestelde domein dan wel te verstaan. En fabrikanten zijn er sinds de digitale revolutie erg goed in steeds meer kosten naar de consument te schuiven ten gunste van hun winst.

Een stevige VST vereist toch eigenlijk wel een stevige nieuwe PC.

Ok, vooruit, want die nieuwe digitale spiegelreflexcamera vereist dat ook, evenals een fotoprinter met kleurprofielenbeheer en een Wacom tabletje, en natuurlijk een calibratiesetje voor het scherm.

Ja maar wacht eens even. Wij als consument kunnen heel goed naar "de boze grote jongens" wijzen. Zijn het niet de bankiers in de context van de crisis, dan wel de fabrikanten in de context van het consumentisme. Vergeet niet dat veel consumenten alleen maar meer en beter willen, zonder ons echt af te vragen of we het daadwerkelijk nodig hebben.

Dat gezegd hebbende kruip ik zo weer lekker achter mijn i7 ;)
 
Vergeet niet dat veel consumenten alleen maar meer en beter willen

Daar zit nu precies de crux. Is dat 'meer' wel 'beter'? Terminals zijn toch echt beter te beheren, met centraal vakmensen met voldoende kwaliteit en materiaal.

Dat gezegd hebbende kruip ik zo weer lekker achter mijn i7 ;)

Kapitalist! :P (alsof die term niet aan erosie onderhevig is :D)
 
Binnen het door fabrikanten vastgestelde domein dan wel te verstaan. En fabrikanten zijn er sinds de digitale revolutie erg goed in steeds meer kosten naar de consument te schuiven ten gunste van hun winst.

De marges worden juist steeds kleiner, dus dat valt volgens mij nogal mee. Daarnaast gaat de ontwikkeling zo snel dat de processorkracht waar je vroeger miljoenen voor betaalde en een klaslokaal vol electronica voor nodig had nu in je broekzak past.
 
Daarnaast gaat de ontwikkeling zo snel dat de processorkracht waar je vroeger miljoenen voor betaalde en een klaslokaal vol electronica voor nodig had nu in je broekzak past.

Omdat je die specifieke applicatie 'moet' draaien om mee te kunnen met de stroom dan wel tijd?

Dat 'meer' niet altijd beter is hebben de processorfabrikanten onderhand ook wel door. Het zijn tegenwoordig niet meer alleen die berekeningen per seconde op zich, maar die berekeningen per seconde per wattage.
 
een kameraad heeft er tevergeefs vorige week een gezocht voor mij in amerika, en hij was daar nog niet beschikbaar.

Ik zie de software ook nog niet in de app store eigenlijk.

bij musicstore staat nu dat hij binnen zou komen om 3 Juli afwachten dus;

btw jaaa ik wil er een,
 
Hmm, heb de software uitgeprobeerd op de iphone. Het mag wel wat meer naar iSequencer kijken naar mijn mening. Bij zowel Synthstation als iSequencer zou het fijn zijn als je eigen samples on the fly kan opnemen en in je nummer kan gebruiken.
 
Back
Top