platendeal

Was dat nou weer voor onzin om niet met een "indielabel" in zee te gaan, paar honderd euro is toch mooi meegenomen, beter dan helemaal niks...is toch leuk als je 500 euro verdient met je synthjes
 
En dat je muziek de wereld ingaat?

Beter dan dat de Telegraaf op Neerlands mat ligt.
 
Ligt eraan welk indie label het is toch? Je hebt er echt een hoop tussen die niets betekenen, maar ook een handvol goede hoor.

Als een label enkel digitaal "distributeerd" dan haak ik al af, dat kan ik zelf ook wel daar heb ik echt geen label voor nodig.
 
Was dat nou weer voor onzin om niet met een "indielabel" in zee te gaan, paar honderd euro is toch mooi meegenomen, beter dan helemaal niks...is toch leuk als je 500 euro verdient met je synthjes
Ja dat is ook leuk, maar blijkbaar is hij bang dat ze hem bestelen en dan wou ik die kopzorgen er niet om hebben. En trouwens, wie koopt er nog cd's als je ze gratis kan downloaden?
 
Ligt eraan welk indie label het is toch? Je hebt er echt een hoop tussen die niets betekenen, maar ook een handvol goede hoor.

Als een label enkel digitaal "distributeerd" dan haak ik al af, dat kan ik zelf ook wel daar heb ik echt geen label voor nodig.
Als het label wat interesse in jou heeft een goede naam bezit, waarom twijfel je dan om ze je nummers toe te sturen?
 
Nou ben ik wel benieuwd naar dat nummer overigens

Kan je het laten horen :D?

zet ff een mp3tje online :D
 
Ga maar naar mn myspace, het gaat namelijk niet om een nummertje maar om een complete CD.

Een nummertje releasen via een label vind ik echt niet de moeite en zeker niet als het enkel digitaal is.
 
Ik zou je dr niet te druk om maken...ik heb net ff op je myspace geluisterd en heb weinig release waardig gehoord. Je nummers zijn veel van hetzelfde, bassline, pads vocoder spelen allemaal precies hetzelfde. Qua mix valt er nog veel te doen....en die microkorg vocoder is echt tenenkrommend...ik zou een andere, met wat meer bands aanschaffen als ik jou was.
 
Geukkig heb ik ook een vocoder met 16 banden, beter opletten jongen.
 
Laatst gewijzigd:
Omgaan met kritiek is niet een van je sterkste kanten he? Ik probeerde mijn mening nog wat te nuanceren en wat tips van de hand te doen. Maar misschien moet ik eerlijk zijn tegen je....ik vind je muziek echt kut het rammelt echt aan alle kanten.

En dat van dat miskent talent....dat klopt....maar liever miskent talent....dan alleen maar miskent.
 
Omgaan met kritiek is niet een van je sterkste kanten he? Ik probeerde mijn mening nog wat te nuanceren en wat tips van de hand te doen. Maar misschien moet ik eerlijk zijn tegen je....ik vind je muziek echt kut het rammelt echt aan alle kanten.

En dat van dat miskent talent....dat klopt....maar liever miskent talent....dan alleen maar miskent.

Mischien moet je je eens aan het topic houden, inplaats van mij afzeiken (het zijn namelijk geen tips, maar het is gewoon jaloers gezeik van een nietszeggend persoon)

Het ging namelijk over plagiaat, en of het inderdaad zo slim is om meteen blind een mp3 te sturen naar de eerste de beste.

Dat jij vind dat het niet release waardig is doet er TOTAAL niet toe.
 
Laatst gewijzigd:
Het was toch geen algemene discussie, maar een met betrekking tot jouw muziek?

ja en daar haakte ik precies op in...je hoeft je geen zorgen te maken wat betreft plagiaat omdat je muziek op dit moment niet release waardig, ergo het stelen niet waard is.
 
8~ Ah weer tijd voor kaassoufles zie ik.
 
doe jij mij maar lekker naciteren...ahum...
 
Euh je hoeft niet te gaan schelden hoor...en dat jij 2 tientjes krijgt voor je optreden bij café de Vrachtwoagen in Biggekerke wil nog niet zeggen dat je muziek de shit is.
 
Ok..ik heb de muziek niet gehoord. Maar de vraag was of je die mp3's wel/niet ging sturen naar een label. Om welk label gaat het eigenlijk?
 
LAD, uit Portugal. Ze mailde me alsof ik mp3's wilde uploaden naar yousendit.com, en vervolgens de links naar hun wilde mailen. Beetje onbetrouwebaar dacht ik zo, en daar ging het me nou allemaal om (dat yousendit dan he)

Hun website ziet er overigens wel heel mooi uit, maarja dat zegt niet veel.

http://www.ladmusic.com/
 
Laatst gewijzigd:
Wat ik er zo van kan vinden zien ze er wel serieus uit.
Willen ze een heel album geupload hebben als demo? Hoeveel tracks zijn dat? 12 of zo?
 
nee, een paar tracks om te luisteren, ik denk een stuk of 3 a 4 trackjes ofzo. Het gaatm e niet zozeer om LAD in het bijzonder, maar meer om het feit dat als je iets upload naar yousendit het openbaar is voor alles en iedereen. Dat vind ik niet zo "prettig"
 
O ok. Gebruik je toch gewoon speedyshare met opties dat ie niet gevonden kan worden en meteen verwijderd wordt na download door ontvanger?
 
Back
Top