M456 - Yoghurtgum

M456

Ingeburgerd
Lid sinds
2 Maart 2009
Berichten
57
Dit is een nummer alweer redelijk oud, gemaakt vóór het nummer Alien Shooter die ik ooit uploadde. Het is redelijk vrolijk, maar laat je niet ontmoedigen, door de lichtelijk happy hardcore achtige drums! Als iemand nog kritiek heeft, plaats het!
 

Attachments

  • Yoghurtgum [Second Mix].mp3
    5 MB · Bekeken: 45
hehe, jij maakt idd een zeer eigen stijl aan muziek:) Ik vind deze eerlijk gezegt wel stukken minder dan die andere (anetta) Maar dat komt omdat ik de hardcore hier echt vind mistaan. Maar dit was een oudje? Nou tijd voor een nieuwtje dan maar?;)
Je weet wel je weg te vinden in veel geluiden tegelijk, dat lukt niet iedereen hoor;) Nu de drums eens aantrekkelijk maken, maak ze eens net zo speels als je muziek en baslijntjes? Dus niet boem tjak. Maar een boem waar een boem moet en een tjak waar een tjak hoort! ;)

succes gr Arnaud
 
Bedankt voor de reactie. Die hardcore-achtige drums houden de meeste mensen niet van. Ik houd zelf ook totaal niet van hardcore, maar vond het wel passen bij dit nummer. Jammer dat de drums jou ook niet aanstaan. Ik zal binnenkort nog even een nieuw nummer posten, ik wil daar nog een laatste paar dingen aan afmaken. Aan dat nummer zal je je denk ik niet storen, hij lijkt wat betreft opzet wel een beetje op Anetta, maar is wel een stuk anders uitgewerkt. Ik ben de laatste tijd voornamelijk bezig geweest te experimenteren met Cubase (en voornamelijk drums) en heb wat weinig tijd dus ben niet bezig geweest nummers af te maken.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top