Bueno & Baca Bana - Goeie Banaan

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Lid sinds
15 juni 2006
Berichten
5.920
Even een losse track zo tussendoor......Bueno (Ludo) live op de gitaar, flink wat feedback en dubben de handel....Baca Bana (ikke dus) verzorgd de beat......

Feetbek welkom......:P
 

Attachments

  • sjemsessie.mp3
    4,7 MB · Bekeken: 40
Jij verdient een zakje...
4820920162486895560.png
:okdan:
 
Bedankt jongens....het is nummer is trouwens nog in evolutie hoor....ik vin m sowieso iets te lang en idd net wat Gem zegt de gitaar mag meer variatie hebben en ook iets dynamischer worden.....daarbij ga ik ook nog een beetje spijkeren aan de beat voor ietsjes meer variatie.....en er zal hier en daar wat goed ge eq ued moeten worden......een latere versie zal ik ook in deze thread plaatsen......maar het is iig niet je standaard huisentuinhouse.......:)
 
moet zeggen: ik heb het meer met mooie synths en dikke drums, maar gitaar ala apollo440 of gorillaz zijn ook vet. een gitaar hoort te brullen en te zagen en melodieus te zijn, lekker tokkelen kan ook mooi zijn, maar dat moet je maar kunnen, kan niets van beide hier in horen helaas.
 
Euh..:D

D'r zit wel een soort van groove in, maar het loopt niet echt heel lekker soepeltjes door, beetje onvoorspelbaar wat er gaat komen, en dat blijkt uiteindelijk minder te zijn dan de verwachting die ik krijg door de spanning die je er in legt.

Heb je nog meer eigen tracks? Ben wel benieuwd! :okdan:
 
moet zeggen: ik heb het meer met mooie synths en dikke drums, maar gitaar ala apollo440 of gorillaz zijn ook vet. een gitaar hoort te brullen en te zagen en melodieus te zijn, lekker tokkelen kan ook mooi zijn, maar dat moet je maar kunnen, kan niets van beide hier in horen helaas.

Nou daar ben ik het niet mee eens.....dit is ook niet de opzet van het nummer.....het is meer een trip chill en relax nummer dan heb je nogal weinig aan schreeuwende en scheurende gitaren.......juist die tokkel is de trip factor....en het is trouwens steeds 1 en dezelfde tokkel hoor.....gewoon opgenomen geknipt en gelooped.....ik ben het met je eens dat ie iets dynamischer moet worden....

Euh..:D

D'r zit wel een soort van groove in, maar het loopt niet echt heel lekker soepeltjes door, beetje onvoorspelbaar wat er gaat komen, en dat blijkt uiteindelijk minder te zijn dan de verwachting die ik krijg door de spanning die je er in legt.

Heb je nog meer eigen tracks? Ben wel benieuwd! :okdan:

Wat vind je niet soepeltjes doorlopen dan? En met die spanningsboog ben ik het eens....dit is ook maar de eerste draft van de song.......hij staat om het zomaar te zeggen nog in de steigers........

Voor nog een paar van me nummers kan je ff me mijn spees tsjekken zie handtekening....;)
 
zal morgen nog 's ff luisteren, ik kom d'r op terug..!
 
gitaar klinkt mij echt a-relaxed in het gehoor. Wordt er erg nerveus van. Beatje is ok!
 
Ja ik weet het nu, de gitaar is idd niet helemaal fijn, maar ik mis een dikke baslijn! :okdan:
 
Ja ik weet het nu, de gitaar is idd niet helemaal fijn, maar ik mis een dikke baslijn! :okdan:

Ik ga het met Bueno opnemen....:okdan: thnx voor de input jongens.

getekend, Baca Bana 8o)
 
:erm:
..'k vind ook de synth/pad geluiden iets teveel op de achtergrond of te laag qua toonhoogte: komt niet echt over.
Gitaar..hmm, sja, misschien iets effect er over? reverb / delay?
 
Ik weet niet hoe jij je het bedacht had, maar die gitaar ligt toch helemaal niet lekker in het geheel? Precies off-beat. Nee, sorry ik trek dit niet. Wazige shit.:)
 
Back
Top