mijn studio annex crib II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door bambamstudio
heren, begin ff een nieuw topic over bieren, dan gaan we hier verder met studio foto's :smeris:

:biertje:

(sorry bambam)
 
Snik - en NIEMAND zegt: huh? Jij hebt dat GELE kratje nog (nu zijn ze dus groen). Ja, ik spaar cadmium. ga ik later accu's van solderen.
 
He sphere,

Geeft da niet veel statische electriciteit zo, n wireless system?


Crap as can be MC
 
Laatst wat nieuwe piccies geschoten... dit zijn er drie, de rest staat op m'n site bij gearlist (spemmerdespem :))

studiopic5.jpg

studiopic2.jpg

studiopic3.jpg
 
Is het wel prettig editten, zo'n Virus in een rack geschroefd? Lijkt me een aanslag op de polsen als je een uurtje of twee wil freaken op dat ding.
 
Is het wel prettig editten, zo'n Virus in een rack geschroefd? Lijkt me een aanslag op de polsen als je een uurtje of twee wil freaken op dat ding.
Ik heb zelf m'n nord in een rack geschroefd, maar ik heb daar helemaal geen last van. Je bent nl nooit echt twee uur constant aan het knoppen draaien en..... je hebt twee handen. :eureka:
Volgens mij ook een beetje afhankelijk van de hoogte waarop hij hangt. Voor de verduidelijking nog een foto.8~
 

Attachments

  • overview.gif
    overview.gif
    147,9 KB · Bekeken: 102
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Is het wel prettig editten, zo'n Virus in een rack geschroefd? Lijkt me een aanslag op de polsen als je een uurtje of twee wil freaken op dat ding.
Het is net wat Bananaworld zegt... je zit nooit zo lang achter elkaar te editen... ik iig niet. Op zich hangt ie best hoog in m'n rack, maar mocht ik daar ooit last van krijgen dan gaat ie gewoon omlaag.

*edit*
Er zijn natuurlijk wel momenten dat je best lang aan het knoeien bent, maar dan sta ik meestal voor m'n masterkeyboard, met m'n rechter hand de Virus te bedienen, dat werkt wel prettig :)
 
foto .

foto .

Origineel geplaatst door Slipperman
En dan update ik ook maar weer gelijk (als iedereen toch bezig is...)

STOP met muziek maken ,
en neem een foto cursus
die heb je nodig ,....haha
 
Re: foto .

Re: foto .

Origineel geplaatst door rondroyd
STOP met muziek maken ,
en neem een foto cursus
die heb je nodig ,....haha

nou, een nieuwe camera lijkt me wel voldoende... :L
 
Re: foto .

Re: foto .

Origineel geplaatst door rondroyd
STOP met muziek maken ,
en neem een foto cursus
die heb je nodig ,....haha

niet iedereen hier heeft geld voor een duur digitaal foto toestel. Ik ben nog maar 16 en ik geef liever mun geld uit aan gear als aan een digitale camera om die gear ook eens op de foto te krijgen. Tis enkel voor de lol die camera. Gewoon wat shots. Je ziet toch wat er op staat ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top