mijn studio annex crib II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Zo'n the Raven (heet ie geloof ik), komt daar nu wat bruikbaars uit?

Ja! Daar ben ik nou ook wel eens benieuwd naar!:confused:
 
Re: mijn studio annex crib II

Origineel geplaatst door phochos
Mijn Roland SH101 gaat naar Q-Bus, ik krijg ervoor terug een TR707. Dus zeer zeker binnenkort een nieuwe foto van de studio (voor bijhouders, de zevende foto.......).8D

een sh101 voor een TR707, lijkt me niet de beste ruil, je hebt toch al een aantal drum machines, wat heeft die TR707
wat de rest niet heeft?:confused:

Zo'n SH101 is echt veel leuker, had ik wel tegen mijn ER1 willen ruilen!!
 
Origineel geplaatst door Mangina
Ja! Daar ben ik nou ook wel eens benieuwd naar!:confused:

leuke bak, (de mijne staat al maanden bij een vriend van me die veel house en techno maakt)
echt goede klanken en veel goede patterns.
mocht je hem ergens zien voor 400 Euro is hij dat zeker waard.
 
Re: Re: mijn studio annex crib II

Re: Re: mijn studio annex crib II

Origineel geplaatst door Grooveron
een sh101 voor een TR707, lijkt me niet de beste ruil, je hebt toch al een aantal drum machines, wat heeft die TR707
wat de rest niet heeft?:confused:

Zo'n SH101 is echt veel leuker, had ik wel tegen mijn ER1 willen ruilen!!

De SH101 vind ik bij nader inzien minder klinken t.o.v. de andere synths, iets te iel. Omdat ik in de MS2000 ook een sequencer heb, wilde ik graag nog een MIDI drumcomputer erbij hebben. En omdat de SH101 van Q-Bus is geweest en hij een optie erop had (als ik hem weer weg zou doen), gaat hij dus weer terug naar Q-bus.
Als ik het eerder geweten had, dan had ik hem inderdaad misschien richting jouw kunnen doen, Ron, maar ik dacht dat je de Roland SH101 niet zo zag zitten!!!:W
 
yo Ronnie[haha]

yo Ronnie[haha]

Origineel geplaatst door Grooveron
die is niet van mijn maar van een colega zonder internet.


groove ron [naan lot-genoot alias; Ron-droyd ]

top-setje lekker veel van alles
maar je collega,...?
ik vraag me wel eens af,
wat mensen voor de kost doen hiero om zo,n setje [sommige studios hier whaaaaaa][ik dacht dat ik goed bezig was ]
te verzamelen en up 2 date te houden ,
leuk idee voor een nieuwe thread ,...?
ik neem aan dat je voor je werk iets met je spullen doe...?
ik dus niet, en het schiet bij mij thuis aardig op,..ik ben vanuit mn extra kamer al naar de huiskamer verhuist,
..tja buren grrrr,..met mn spullen, en de huiskamer begint ook aardig gevuld te raken,...

oja op de 2e foto [blad 16 ] van jou staat een app boven in wat ik niet kan thuisbrengen ,staat ook niet vermeldt
 
Origineel geplaatst door Grooveron
die is niet van mijn maar van een collega zonder internet.

[foute opmerking1]
Bestaan die mensen nog?
[/foute opmerking1]

[foute opmerking2]
Straks ga je nog vertellen dat er nederlanders zijn die geen computer hebben.
[/foute opmerking2]

Je houd dan wel wat centen over om extra gear te kopen natuurlijk. Is eigenlijk wel beter he. ;)
 
Re: yo Ronnie[haha]

Re: yo Ronnie[haha]

Origineel geplaatst door rondroyd
groove ron [naan lot-genoot alias; Ron-droyd ]

top-setje lekker veel van alles
maar je collega,...?
ik vraag me wel eens af,
wat mensen voor de kost doen hiero om zo,n setje [sommige studios hier whaaaaaa][ik dacht dat ik goed bezig was ]
te verzamelen en up 2 date te houden ,
leuk idee voor een nieuwe thread ,...?
ik neem aan dat je voor je werk iets met je spullen doe...?
ik dus niet, en het schiet bij mij thuis aardig op,..ik ben vanuit mn extra kamer al naar de huiskamer verhuist,
..tja buren grrrr,..met mn spullen, en de huiskamer begint ook aardig gevuld te raken,...

oja op de 2e foto [blad 16 ] van jou staat een app boven in wat ik niet kan thuisbrengen ,staat ook niet vermeldt

colega is inderdaad zonder internet, wel met computer. (hij haat werkelijk alles wat met WWW temaken heeft)
als je naar www.groove.nl gaat kan je zien waar ik dit allemaal van doe (en nog meer:-)
Ik mag niet klagen ik verkoop op jaar basis zo,n 5000 eigen CD's en nog veel meer van anderen.
Vooral ons eigen label verkoopt heel goed.


In de kamer zou ik niet mogen van mijn vrouw.
 
Re: Re: yo Ronnie[haha]

Re: Re: yo Ronnie[haha]

Origineel geplaatst door Grooveron
Ik mag niet klagen ik verkoop op jaar basis zo,n 5000 eigen CD's en nog veel meer van anderen.
Vooral ons eigen label verkoopt heel goed.
In de kamer zou ik niet mogen van mijn vrouw.

haha wat grappig gert emmens daar heb ik laatst een dv 800 van gekocht ,daar wast ie zuinig op ,...!
ik denk dat er hier meer minis dan dvs rondslingeren ,ik ben er erg tevreden mee,...
whaa dikke scheur-sound
iid geval ik zag dat je in de kelder of so zit
als je maar een eigen plek heb ,...weg van de tv [ gtst rtl boulevard ...enso ,vrouw in huis ,... ]
 
net verkeerd geplaatst me foto maar hier mag hij wel staan
ben nog aan het verbouwen en doen komt een 19"rack nog bij omdat de rest op de grond staat in een hoek er komt nog heel wat bij kijken als je alles goed wilt hebben
 

Attachments

  • bovenstud.jpg
    bovenstud.jpg
    14 KB · Bekeken: 86
Ik kan me niet voorstellen dat die NordRack lekker speelt als ie daarzo staat.... (maargoed, dat had je zelf ook al door..) :P
 
Origineel geplaatst door Flying Panther
Ik kan me niet voorstellen dat die NordRack lekker speelt als ie daarzo staat.... (maargoed, dat had je zelf ook al door..) :P

daarom komt er nog een 19"rack die 20he hoog is en kan ik daar onderin andere spullen kwijt die ik niet vaak gebruik ;) en kan ik de rest ook aansluiten wat ik nog aan 19"heb staan
 
Mijn mobiele studio.

Voor de lol wat nummers gespeeld in besloten kring. En metteen wat testen of deze setup wel werkte.
 

Attachments

  • pict0090.jpg
    pict0090.jpg
    84,9 KB · Bekeken: 89
En dan nog een actieshot. ;)
 

Attachments

  • pict0088.jpg
    pict0088.jpg
    49,1 KB · Bekeken: 83
Origineel geplaatst door fuse
Mijn mobiele studio.

Voor de lol wat nummers gespeeld in besloten kring. En metteen wat testen of deze setup wel werkte.

Mooie K station fuse :)
 
Re: Re: Re: yo Ronnie[haha]

Re: Re: Re: yo Ronnie[haha]

Origineel geplaatst door rondroyd
haha wat grappig gert emmens daar heb ik laatst een dv 800 van gekocht ,daar wast ie zuinig op ,...!
ik denk dat er hier meer minis dan dvs rondslingeren ,ik ben er erg tevreden mee,...
whaa dikke scheur-sound
iid geval ik zag dat je in de kelder of so zit
als je maar een eigen plek heb ,...weg van de tv [ gtst rtl boulevard ...enso ,vrouw in huis ,... ]

Gert is inderdaad een van onze muziekanten, ik had toen ook die DV gewilt maar je was me voor.
Ik zit in de Garage die aan mijn huis vast zit, (iki kan zo van de kamer de garage in)
en ik heb daar alles wat tv en vodeo temaken heeft ook dus ik kan daar lekker GTST e.d. kijk (NOT!!!)
 
foto ?

foto ?

Origineel geplaatst door Grooveron
FOTO 4

ROLAND D50 / OBERHEIM OB12 / KORG Z1 / KARMA / KORG POLY SIX / AN200 / DX 200 / FBO1 / NORDLEAD 2 / SCI PROPHET 5

ik bedoel dus deze foto en dan helemaal bovenaan op de bovenste twee liggers ...
wat is dat een synth ,...iets anders
[jezus wat ben ik nieuws gierig ]
ltr ron
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top