JX3p of Poly61 naast JX8p?

Dit soort bakken zijn enkel vervelend als je niet weet wat je wil en/of niet weet wat die bak kan.
tsja daar gaan we ook niet van uit... maar je vertoets je gewoon te snel met die soms stomme haperende buttons van de P61. Up/Down buttons werken so wie so veel trager dan een slider.

Nu kan die P61 niet zoveel dus dat is makkelijk.
aanzienlijk minder in vergelijk met de JX3P die al 32 para's heeft...

maar er zijn soms wel grappige sounds uit die lompe P61 te halen idd...
 
Bedankt voor alle info tot dusver. Ik ben er nog niet uit hoor. Van een collega kan ik zijn Moog the Rogue voor £0.- overnemen (staat al 20 jaar te verstoffen op zolder gevalletje), waar ik natuurlijk erg blij mee ben. Misschien laat ik het daar wel bij. In elk geval heb ik alle opties bekeken en denk dat het gaat tussen de Alpha Juno2, JX3p en Alesis Ion. De Korgs (ook de poly800) gaan hier voor belachelijke bedragen weg via Ebay, en ik denk dat een van beide Rolands het meest gaat toevoegen. De Akai AX60 is zeker tof, maar daar moet ik nog even voor doorsparen (wie weet heeft R-ond hem nog wel over een week of 6). De Ion is een V/A, maar aangezien hij 8 parts multitimbraal is en mee on stage moet is dat misschien wel een goeie keus. Ik ga in elk geval niet over 1 nacht ijs :-)
Tips blijven welkom trouwens!
 
Laatst gewijzigd:
Iemand ervaring met de Electribe ER-1 trouwens? Ik zal over een tijdje ook nog een leuke drum module willen aanschaffen, en de Drumstation lijkt me te gek. Beetje zitten Youtuben op de ER-1, en dat lijkt me ook best leuk bakkie. Alleen geen individuele outs dus...
 
Je zou ook naar een Juno 106 kunnen kijken, die heeft wel een simpelere architectuur maar heeft wel die bite die je zoekt.
 
Je zou ook naar een Juno 106 kunnen kijken, die heeft wel een simpelere architectuur maar heeft wel die bite die je zoekt.

Daar heb ik eens mee gespeeld, te gekke bak maar die voicechips... Ik ben totaal niet technisch, en je zal het altijd zien...
Ik heb wel naar de Juno 6 gekeken, die moet nog wel te betalen zijn als het goed is! Vergelijkbaar qua prijs met de Ion denk ik.
 
Back
Top