Cubase SX uitleg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Op welke pagina van de handleiding liep je precies vast?
 
Ik weet niet hoe ik quadrafuzz of een ander VST over drumazone moet gooien om een hardcorekick te maken.

Hoe maakte je de kicks in FL Studio? Render ze daar anders naar samples en importeer ze in Cubase.

Hardcore kicks hebben niks met plugins of je sequencer te maken; als iets dat wel laat zien is het dit topic: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=18379

Maar goed, als je naar Cubase bent overgestapt omdat het zogezegd "professioneler" zou zijn weet je gelijk nu hoeveel waarde je moet hechten aan die uitspraak; geen dus.
 
Blijf gewoon lekker fruityloopen. Dat boekhoudprogramma voor midi genaamd cubase daar wordt je muziek echt niet beter van. Je snapt niet hoe het werkt en dat is logisch, want vrijwel alles in contra-intuitief.

Doe gewoon lekker *klikklikklik* *oentsjoentsjoentsj* in froetie. Ja?
 
Blijf gewoon lekker fruityloopen. Dat boekhoudprogramma voor midi genaamd cubase daar wordt je muziek echt niet beter van. Je snapt niet hoe het werkt en dat is logisch, want vrijwel alles in contra-intuitief.

Doe gewoon lekker *klikklikklik* *oentsjoentsjoentsj* in froetie. Ja?

Hey stoere bikkeltje ben je een beetje levensmoe????
Ik stel gewoon een vraag of is dat soms al te veel voor jou!!! :duivels:

Ik ben er al uit heb al een loop met een kick gemaakt bedankt voor de uitleg kereltje.:okdan:
 
of je met een dongle en handboeken Cubase wel snapt is nog maar de vraag ;) ik snap er niets van maar daarom werk ik ook met logic :)
 
...en misschien kun je dan gelijk de nieuwste versie halen in plaats van iets wat al 5 jaar oud is.

Hey stoere bikkeltje ben je een beetje levensmoe????
Ik stel gewoon een vraag of is dat soms al te veel voor jou!!!
Wil je het lekker torrenten? Ga je gang, maar voor hulp mag je ergens anders aankloppen, en bij deze gaat de thread dicht.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top