MOOG Voyager Electric Blue, doen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
proficiat !
ben zelf in afwachting van m'n voyager , dus wel benieuwd naar jou eerste indrukken.

wie gaat zo'n duur ding aanschaffen en dan zeggen dat ie tegenvalt?!

ook de kracht van die voyager ligt in de bass en lead sounds. freaken kan wel, maar je houdt altijd iets grommends moog erin. hij is daarvoor eigenlijk niet subtiel genoeg. freaken kan met andere, 'mindere' synths veel beter. en het echte gevoel krijg je toch minder bij een voyager dan een mini, of bij een LP dan een source. maar ik denk toch dat ik er ook 1 ga kopen. i :luv: presets.
 
Gelukkig heb je alles in eigen hand gehouden en je niet van de wijs laten brengen door dat stelletje padvinders hier :D.
 
ff off-topic.. excuzez

:confused: Leo, ik dacht dat je laatst alles had verkocht omdat je stopte ? Of vergis ik me :bekdicht:

maar ik mag toch wel 1 synth hebben om een beetje te spelen ?!
en die mag toch wel elke week wisselen?

het was trouwens een grapje hoor, ik ga (vooralsnog) geen voyager kopen. wilde meer mijn eigen commentaar relativeren. kwam weer 's niet over.
 
het een hoeft het ander niet uit te sluiten.

ik wens je veel plezier met je voyager ! :okdan:
 
En hij is binnen!, hij was gisteren nog niet bezorgd, dus ben zelf maar even naar Koln heen en weer gereden. :D hij is zwaar, mooi, groot, zwartblauw :D

vanavond aansluiten en beluisteren op m'n nieuwe AKG 701, die ik vandaag ook maar gelijk heb meegenomen.:okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top