• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Voyager Electric Blue + VX-351 CV Expander

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
14.893
Locatie
Den Bosch
Te koop: in prima staat verkerende Voyager Electric Blue. Serienummer EB1103. De moderne klassieker met 3 VCOs en de monster Moog sound. Daarnaast door zijn vele CV mogelijkheden (vooral met de bijgeleverde VX-351 CV Output Expander) zeer geschikt als het hart van een modulaire of vintage studio.

Van de Voyager is de originele doos en manual aanwezig, evenals een op maat gemaakte officiële zwarte Moog stofhoes. De Voyager heeft altijd in een rookvrije studio gestaan en is niet gebruikt voor live / touren.

voyager_1.jpg


voyager_2.jpg


Vraagprijzen:
Voyager los: €2200
VX-351 los: €225
Voyager + VX-351: €2300

De kleine lettertjes:
Ik reageer niet op onzinbiedingen. Te testen en af te halen in omgeving Den Bosch. Ik stuur de Voyager niet op aangezien ik deze te groot, zwaar en delicaat vind om aan tante Post toe te vertrouwen. Bij losse verkoop kan de VX-351 eventueel los verzonden worden, hierbij zijn kosten en risico voor de koper.

Ruilvoorstellen: Ik ben op zoek naar een in onberispelijke staat verkerende Nord Lead 4 dus als je deze hebt dan neem ik dat graag mee in de onderhandelingen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top