Track gemaakt met blikje redbull en Koffiebeker

Bedankt voor jullie reacties,

Inderdaad je kan je afvragen of een (redbull)blikje niet al te vaak gedaan.
Ja klopt is daar op het antwoord, het gaat hier ook niet zozeer om het eindresultaat, het gaat om het experiment waarin van beeld geluid gemaakt wordt, het geluid zou moeten passen bij het gevoel wat het/een product geeft. in het experiment leer je veel over geluid en luister je anders naar geluiden om je heen, dit is en kan een leerzaam process zijn in diverse toepassingen.

Overigens wordt het een serie van producten met ieder zijn eigen geluid, en inderdaad het blikje is vaak gedaan, maar wel een goed voorbeeld om te laten zien/horen dat er veel geluid in dit soort producten zit.

Orginaliteit is zeker belangrijk zoals er gezegt wordt, maar vergeet niet dat je schetsfase/experimenteren een belangrijk onderdeel is van de weg er naar toe.

:biertje:
 
nee hoor dit zijn vaste sounds van objecten,statisch meteen herkenbaar,enkel de compositie zou origeneel kunnen zijn,maar is het ook niet echt.

wat betreft rock etc,liggen de nuances en originaliteit op de manier hoe het instrument kan bespeelt worden.

met andere woorden track als deze kan iedereen vrijwel snel identiek maken,1 goed rock nummer zal moeilijker zijn.

no offence verder hoor,de bedoeling is niet van af te breken ofzo...wel ogen en vooral oren openen

Ik zie veel letters, maar enige samenhang of zinnige informatie ontbreekt hierbij.
 
Ik zie veel letters, maar enige samenhang of zinnige informatie ontbreekt hierbij.

ik begrijp best dat het moeilijk verstaanbaar is voor een labiel iemand als jij.
 
nee hoor dit zijn vaste sounds van objecten,statisch meteen herkenbaar,enkel de compositie zou origeneel kunnen zijn,maar is het ook niet echt.

Ik vind juist de minimale aanpak heel goed een het geluid ook. Met een hoop effecten kan je zefs een drol muziekaal laten klinken. Ik hou wel van die akoesties klinkende dingen. Ik heb in mijn studio ook wel eens veel plezier gehad met een pannenset, glas, asbakken, een waterpijp en een WC. Maar't blijft een smaak dingetje. Goed gedaan Timp
 
Back
Top