Meest coole platenhoezen ooit...

c64_trib2.jpg
 
Ik heb deze in mijn ganghal hangen. Weet je ook gelijk waar ik mijn 'artiesten'naam vandaan heb
 

Attachments

  • 8500939701.jpg
    8500939701.jpg
    811,5 KB · Bekeken: 122
Cool logo, mooi kleurgebruik. En 2 dudes die chillen in een dikke studio...
Een van de beste hiphop platen ooit..

EPMD - Strictly Business
71JiIJKLccL._SL1200_.jpg
 
Laatst gewijzigd:
B12. Een van die beste techno platen uit de nijnties. Een beetje lichtvoetige sci-fi Warp techno uit 1996. Bestaan nog steeds!
5a7dc3abe141d24b9c9f3fd0bf556460.jpg
 
Zo dat is nog eens vette grindcore, kende ik niet, zit nu te luisteren en heb het meteen gedownload.

Mijn muzikale reis begon met het horen van "You Suffer" van Napalm Death op de radio.
Ik was toen nog helemaal niet geïnteresseerd in muziek, maar dit liedje opende de deur.
En ook een vette platen hoes.
NapalmDeathScum.jpg
 
Zo dat is nog eens vette grindcore, kende ik niet, zit nu te luisteren en heb het meteen gedownload.

Mijn muzikale reis begon met het horen van "You Suffer" van Napalm Death op de radio.
Ik was toen nog helemaal niet geïnteresseerd in muziek, maar dit liedje opende de deur.
En ook een vette platen hoes.
NapalmDeathScum.jpg
Ik heb hem aan de muur hangen hier in een frame, zo vet en legendarisch is deze.
Deze ook:
 

Attachments

  • slaughter.jpg
    slaughter.jpg
    276,2 KB · Bekeken: 103
B597EE2E-D743-4C3C-9B68-B2D5312438AA.jpeg

Niet echt de hoes, maar poster die in de hoes zat heb ik lang op de deur van mijn kamer hangen gehad… gewoon om mijn zussen te pesten.
Voor de niet punk fans: dead kennedys frankenchrist! Prachtige muziek ook, zoals eigenlijk alles van de dk’s
 
Back
Top