ben op zoek naar een nieuwe DAW PC (prodaw.nl?)

CosmicDreamer

Sonic Passionado
Lid sinds
29 januari 2005
Berichten
964
Locatie
Hasselt, Limburg, Belgium
Hello,

het wordt (na 8 jaar) nog eens tijd voor een overstap op een nieuwe DAW PC. Als ik al mijn kanalen wil masteren begint hij wat te kort te schieten aan kracht, en zeker voor de complexe producties die ik tegenwoordig doe zit ik soms 10 minuten lang een project te laden vooraleer ik aan de slag kan.

Ik ben wel een beetje achter kwa kennis over welke nu de beste cpu's zijn. Ik denk dat je met de laatste nieuwe intel generatie i7 niet echt wat mis kan doen toch ? Zou ik echter voor een xenon, of een 6core gaan ?

Ook wil ik wel een rme AIO kaart kopen, dat biedt mij de meest eenvoudige interface met mijn ADA8000 adat interface die ik gebruik voor de focal speakers die ik al heb.

ik hoor veel over prodaw.nl, maar ik zie amper reviews op google opduiken. Daarom zou ik willen vragen of deze betrouwbaar zijn en naar Belgiƫ leveren in een behoorlijke staat ? (met snelle delivery per (bestel)wagen en niet via postpack ?
 
Forumlid Grooveron van i4-muzique, nu onderdeel van keymusic, maakt dikke DAW computers op maat, je zou hem eens een berichtje kunnen sturen.
 
Back
Top