Bouwen van een nieuwe DAW PC

Voor een nieuwe DAW pc heb ik een 19 inch 4U ATX behuizing gekocht. De diepte is 522 mm en dat is ongeveer wat ik zocht. Het is een Chenbro RM42200 met 7-slot bracket. Ze worden ook verkocht met 14/15-slot brackets, maar die zijn bedoeld voor servers. Dus zorg dat je de 7-slot bracket krijgt als je deze behuizing zou willen bestellen. De behuizing is met 4U iets minder hoog dan dat de meeste desktop's breed zijn. Mogelijk dat ik een aantal clips van de card retainer zal moeten verwijderen om de processor koeler te kunnen plaatsen. Maar die moet ik nog uitzoeken/kopen, evenals de andere pc componenten. Ik wil een razendsnelle computer die bovendien fluisterstil is. Ik moet er even de tijd voor hebben om de juiste onderdelen uit te zoeken. Misschien volgend week.

De vraag wat de beste processor voor een DAW pc is, is lastig te beantwoorden. En een Benchmark van processors vertellen je maar de halve waarheid. Ik zal binnenkort een stukje over dit onderwerp schrijven en dan zal ik dat hier plaatsen.

Chenbro RM42200 [Erg goede kwaliteit en zeer netjes afgewerkt!]
http://www.chenbro.com/en-global/products/RackmountChassis/4U_Chassis/RM42200

1k0.jpg
 
Back
Top