nieuwe behringer synth [teaser]

Die desktop Evolver was leuk, daarna sloeg het hem in de bol...
-
Helemaal mee eens.
Hij bleef en blijft ook zaken doen met dealers waarvan hij weet (bewijs heeft) dat ze hun klanten oplichten.
 
Kan het weer over nutteloos speculeren van die teaser gaan?

Van mij mag al dat Behringerbashen wel bij elkaar geveegd worden in 1 topic.
Iig niet hier ..




Ik heb iig geen idee wat het is, maar ik hoop op iets origineels.

Helemaal mee eens, dus hier een draadje speciaal voor alles dat wél over Behringer maar níet over de producten gaat: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=2027949#post2027949


Bericht door een moderator:
Deze draad dus weer graag on-topic over het product!
 
We hebben een speciale knop voor noodgevallen als er een draadje ontbreekt dat er naar jouw gevoel toch zou moeten zijn:
newthread.gif
 
Die Dave Smith heeft anders wel genoeg verdiend met zijn Made in China synths met shit toestenborden en rukpots die je alleen voor een godsvermogen kan vervangen, zonder excuses. Ik kijk wel uit om nog eens iets van die vent te kopen. En sue-de Moog ook niet alles en iedereen?
Absoluut waar ! Er wordt door velen getwijfeld aan de kwaliteit van Behringer producten,
maar de geschiedenis wees uit dat bij Sequential (Dave Smith :D) en Moog de kwaliteit
het ook wel eens af liet weten. Zo, nú kunnen we pas verder :D:doei:
 
Nou daar kan Korg dan ook bij met hun waskibordjes van de Kronos toen ie net uitkwam...;)
-
Absoluut waar ! Er wordt door velen getwijfeld aan de kwaliteit van Behringer producten,
maar de geschiedenis wees uit dat bij Sequential (Dave Smith :D) en Moog de kwaliteit
het ook wel eens af liet weten. Zo, nú kunnen we pas verder :D:doei:
 
een sequencer met 16 individuele cv/gate outs (midi assignable), zodat je ladingen patchpunten op allerlei analoge sequencerloze zut kan aansluiten, speciaal voor mensen zonder eurorack, zoals ik. soort SQ1 op steroids.

bestaat dat al?
 
Back
Top