nieuwe behringer synth [teaser]

Uli die DSI aanklaagt (en verliest :D) moet niet veel gekker worden.
Opflikkeren met je Behringer praktijken.
 
Laatst gewijzigd:


Don't be stupid, en geloof niet alles wat op het web staat, Misschien is het waar misschien niet, maar goed cdm.link is de enige source en
DSI adverteerd op cdm.link wat wel al een signaal is.

En waarom maakt DSI BH zwart? Zijn ze bang geld te verliezen? Die post tegen BH kunnen natuurlijk ook allemaal van fake users wellicht DSI medewerkers zijn.
Wellicht was het een hond die poste.

:kont::kont::kont:
 

Attachments

  • Screenshot from 2018-06-20 11-42-02.jpg
    Screenshot from 2018-06-20 11-42-02.jpg
    55,4 KB · Bekeken: 58
Het blijft speelgoed behalve als je beroepsmuzikant bent, dus ik zie een rechtszaak met vertrouwen tegemoet, je geeft een kind immers ook geen straf als hij een Meccano doos open maakt en de Lego aan de kant schuift?
-
Bartsmituria, daar hou ik het op...
 
Het zal veel mensen worst wezen allemaal, maar ik krijg er zelf echt minder zin van om nog iets van Behringer te kopen. Die Uli zet zichzelf hier gewoon neer als een kleinzielig megalomaan mannetje.

En deze rechtszaak laat juist zien dat je NIET bang hoeft te zijn om hier een mening over te ventileren, omdat Uli de zaak verloren heeft op basis van Anti-SLAPP wetgeving, regels tegen Strategic Lawsuits Against Public Participation.
 
Laatst gewijzigd:
Ja nou ik vind het wel erg slecht van Uli maar wellicht nog effe afwachten wat van het verhaal echt is.
Anyhow voor mij te laat, heb een model-D en Neutron in bestelling staan.
 
Diep triest dat een eerlijk en sympathiek overkomend bedrijf als dat van Dave Smith een bedrag van zes cijfers aan proceskosten kwijt is. Ik heb drie synths van die club en dat hadden er meer kunnen zijn als ik meer plaats had.

Herr Uli gedraagt zich zoals zijn landgenoot Michael WeiƟer, eens de baas van het in de elektronischemuziekscene befaamde platenlabel IC, ooit opgericht door Klaus Schulze, en zelfbenoemd musicerend lid van de groep Software en zelfbenoemd prijswinnende schrijver van Science Fiction. Die voerde of dreigde met rechtszaken tegen iedereen die kritiek op hem had. Zelfs de hoofdredacteur van het blad van de stichting KLEM (Liefhebbers Elektronische Muziek) werd door hem bedreigd. Wij juristen noemen zo iemand een querulant.

Had ik laatst toch beter na al die positieve verhalen over de verbeterde kwaliteit dat leuke mixertje van Behringer niet moeten kopen. Kennelijk heeft Herr Diplomingenieur geld te veel dat hij kansloze rechtszaken kan voeren. Daaruit maak ik op dat zijn "producten" toch nog te duur zijn.

Ik word pas voorzichtig met mijn mening te uiten als a) hij bondskanselier wordt en b) het Duitse parlement zichzelf ontbindt. :D
 
Interessant wel!

Dat ze onbekende forumposters dagvaarden gaat wel erg ver, maar dat ze iemand dagvaarden die - als professional - roept dat apparaat X een rechtstreekse kopie is van apparaat Y, dan vind ik dat niet onbegrijpelijk. Ik denk dat Dave en Tony daarover geen gezellig gesprek hebben gehad...

Anderzijds: Uli moet natuurlijk ook goed begrijpen dat zijn handelen (het namaken van apparaten, ook al is dat op enig moment niet verboden) de tongen losmaakt...
 
[on topic] Ik denk niet da de getoonde printplaat v/e VCS3 kopie is.

[off topic] Ik lees in de juridische verhandeling dat Dave Smith Instruments nu de juridische kosten gaat verhalen op Music Group (a.k.a. Behringer). En zo hoort het ook. Overigens een zeer, zeer vreemd verhaal over die rechtszaak. Ik ben het eens met een andere poster hier die waarschuwt dat je niet per se alles meteen hoeft te geloven dat op internet staat. Wat een rare zaak zeg. :?
 
On topic, goed idee: het zou ook een eigen analoog baksel kunnen zijn. Ze kunnen het wel!
 
Als ze daar dan eens verder mee gaan ipv met die rechtszaken. Met de Deepmind, de Neutron en nog een fijn origineel eigen baksel kunnen ze winstgevender afkomen van het stempel kloonhommels (applaus nog voor de bedenker).
Maar hopen dat dit geen WASP zwaar geĆÆnspireerde synth wordt dus.
 
Die Dave Smith heeft anders wel genoeg verdiend met zijn Made in China synths met shit toestenborden en rukpots die je alleen voor een godsvermogen kan vervangen, zonder excuses. Ik kijk wel uit om nog eens iets van die vent te kopen. En sue-de Moog ook niet alles en iedereen?
 
Kan het weer over nutteloos speculeren van die teaser gaan?

Van mij mag al dat Behringerbashen wel bij elkaar geveegd worden in 1 topic.
Iig niet hier ..




Ik heb iig geen idee wat het is, maar ik hoop op iets origineels.
 
Cooking something new ...:eureka:

Een magnetron!
 
Back
Top