Moog mother 32 ervaringen

Martinez

Ouwe rot
Lid sinds
3 februari 2021
Berichten
523
Locatie
Breda
Ik kon geen topic vinden dus maak ik er eentje aan. Ik ben benieuwd naar de ervaringen met de moog mother 32. Ik ben van plan er eentje aan te schaffen als er tweedehands voor een leuke prijs eentje te bemachtigen is. Het wordt mijn eerste hardware synth.

Ik wil de synth om te ervaren of dit bevalt. Ik geloof dat het gebruik van hardware synth toch weer andere manier van werken is en je er hierdoor iets anders uit krijgt dan bij een softsynth. Dat de mother 32 geen presets heeft trekt me ook zodat je iets moet opnemen en er aan vast zit mocht en niet eindeloos blijft sleutelen aan een sound.

Ik weet dat de crave van behringer een clone is, maar kwaliteit van knoppen en uitstraling van de moog spreekt mij meer aan en ik vind het niet erg om daar dan wat meer voor te betalen.

Ik hoor graag jullie ervaringen met de synth.
 
Het is een leuke synth, maar wel redelijk beperkt. Ik dat je behoorlijk wat FX moet toevoegen om ze leuk te laten klinken, maar dat is uiteraard smaak.

Ik had er twee en heb ze beiden verkocht.
 
Nog geen mother 32 maar wel de sound studio 2(dfam en subh)
Kan niet wachten tegen wanneer mijn synt-spaarpotje weer genoeg gevuld is om de mother32 er bij aan te schaffen.
Als ik genoeg geduld heb wordt het zelfs de soundstudio1 (dfam en mother32):D

Ik heb er gewoon veel plezier mee,
De mother-32 is beperkt maar een deel van hun kracht ligt in de combinatie met hun broer, zus, neef en nicht toch, want tis semi modular
En ja de kwaliteit en de uitstraling is gewoon top.
Maar dat moet ook want anders koop je iets anders vr dat geld ;)
 
Nog geen mother 32 maar wel de sound studio 2(dfam en subh)
Kan niet wachten tegen wanneer mijn synt-spaarpotje weer genoeg gevuld is om de mother32 er bij aan te schaffen.
Als ik genoeg geduld heb wordt het zelfs de soundstudio1 (dfam en mother32):D

Ik heb er gewoon veel plezier mee,
De mother-32 is beperkt maar een deel van hun kracht ligt in de combinatie met hun broer, zus, neef en nicht toch, want tis semi modular
En ja de kwaliteit en de uitstraling is gewoon top.
Maar dat moet ook want anders koop je iets anders vr dat geld ;)
Klinkt goed. Als de mother 32 bevalt is een dfam ook eentje die mogelijk volgt.
 
Nog geen mother 32 maar wel de sound studio 2(dfam en subh)
Kan niet wachten tegen wanneer mijn synt-spaarpotje weer genoeg gevuld is om de mother32 er bij aan te schaffen.
Als ik genoeg geduld heb wordt het zelfs de soundstudio1 (dfam en mother32):D

Ik heb er gewoon veel plezier mee,
De mother-32 is beperkt maar een deel van hun kracht ligt in de combinatie met hun broer, zus, neef en nicht toch, want tis semi modular
En ja de kwaliteit en de uitstraling is gewoon top.
Maar dat moet ook want anders koop je iets anders vr dat geld ;)
Idd. Had eerst enkelt een mother-32. Niet heel boeiend, maar in combo met een DFAM leuk.
 
Bezit zelf de Sound Studio 3 (alle drie de bakkies). Van de gehele set vind en gebruik ik de Mother-32 het minste. Als ik ze zou moeten raten:
1. DFAM
2. Subharmonicon
3. Mother-32
 
Inmiddels de mother 32 in mijn bezit. Nog niet heel veel tijd mee bezig geweest maar eerste ervaring is goed. Mooi geluid. Nu de tijd nemen om de synth goed te leren.
 
Back
Top