The Breeze - Tim .Ocean ( wazige pop?)

Ik vind hem eigenlijk heel goed al als dit de eerste versie nu al is 8), van wie is de vocal?
 
** de eerste 9 seconden mogen weg voor mijn part, daar hoorde ik niets van.
** de stemmen klinken wat dof, eq'n en de hoge frequenties wat omhoog trekken
** vocals automaten per reverb op't laatste van de zin, om wat dynamiek en variatie te verkrijgen.
** mooi stukje muziek, maar er zit 1 heel valse noot tussen (wie ben ik om dat te zeggen) :)
** leuk plaatje, heb ervan genoten.

TOP reeds!

Gloomy. :)
 
Zit zeker iets in maar ik zelf zou er een stevigere bass insteken die ergens opeens invalt, dus zou dat niet van in begin doen. Maar ja ik maak dan ook heel andere muziek dan dit. Ik heb zo het gevoel maar ken er niks van dat de bass die je gebruikt een toonladder te hoog is, maar om zeker te zijn zou ik het moeten horen natuurlijk.
Ik vind de cello goed bespeelt hoor, ik zou het niet kunnen.

Goed gedaan!
 
Heeft wel iets weg van Ásgeir vind ik. De cello in het begin is inderdaad wat vals (en die ene noot heel vals :)), maar lijkt me ook een heel moeilijk instrument om te bespelen. De sfeer van het nummer staat in ieder geval als een huis.
 
Mystic die vocal ben ik :) JimmyEyckmans ja idd de bass zit not wat werk in.
Het is een synth bass en ik speel er bass gitaar bij.
Moet dat ff goed mixen denk ik.
e-Gloomy-nations valse noot ? wellicht bedoel je die rhodes op 2.28. niet vals maar kan wellicht wat zachter gespeelt. Of bedoel je wat anders?

Bedankt allemaal voor het luisteren,
 
Heeft wel iets weg van Ásgeir vind ik. De cello in het begin is inderdaad wat vals (en die ene noot heel vals :)), maar lijkt me ook een heel moeilijk instrument om te bespelen. De sfeer van het nummer staat in ieder geval als een huis.

ah ja idd die laatste cello noot. die is wel off :) thanks, ga Ásgeir is checken
 
best vaag op mijn laptop klinkt de cello valser dan bv op mijn hd25 hoofdtelefoon.

Iig allemaal bedankt voor het luisteren en feedback
 
** de eerste 9 seconden mogen weg voor mijn part, daar hoorde ik niets van.
** de stemmen klinken wat dof, eq'n en de hoge frequenties wat omhoog trekken
Zou dat ook kunnen komen doordat ik dicht op de mic zing ( AKG C4000 zwarte ).
Zal eens proberen wat 'air' toe te voegen 12 - 15K boost

** vocals automaten per reverb op't laatste van de zin, om wat dynamiek en variatie te verkrijgen.
Bedoel je dan meer reverb of meer decay?

thanks:okdan:
 
Zou dat ook kunnen komen doordat ik dicht op de mic zing ( AKG C4000 zwarte ).
Zal eens proberen wat 'air' toe te voegen 12 - 15K boost


Bedoel je dan meer reverb of meer decay?

thanks:okdan:

Misschien reverb met wat decay, eventuueel ja :)
 
Wauw, dit doet mij erg aan bepaalde tracks van Bonobo denken. Knap gemaakt tot nu toe, moet je zeker verder uitwerken! ben benieuwd naar het eindresultaat.
 
Back
Top