Generus track

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.723
Locatie
Streek rond Herentals - België
Een rework van een eerdere jam. Dit keer zonder Rus die praat. Generus dus. Op verzoek van een radio DJ om het aan te passen, geen idee of ie 't gaat bevallen. 104 BPM baby - vermoedelijk de laatste 4 minuten meer geliefd.

 
Mist echt een Slavische stem deze track.

Zonder gekheid, prettige track om te luisteren. Wel had het van mij wat sneller gemogen wat betreft de beat, maar ik ben dan ook het type dat al gauw boven de 140bpm zit. Ik ben nu wel erg benieuwd naar de versie met stem, in mijn voorstelling past dat hier prima bij namelijk. :D
 
Die lead melody begint me erg te enerveren, en de tracks is wel heel erg statisch, ik mis compleet de dynamiek. Nee, niet mijn kopje thee, klinkske, sorry.
 
Dank voor de comments, klopt helemaal, ik ben er ook niet zo gelukkig mee, de stemmen die ik er in had oorspronkelijk maakten het meer afwisselend. Dan kan je ook meer muten, de stemmen dragen de lead functie makkelijk. De live versie met verkeerdelijke mutes was frisser. Deze keer heb ik vanuit maschine de jam volledig multitrack naar ableton opgenomen door de mixer, enkel de return fx op de synths niet (wegens praktisch nt mogelijk on the fly) - ik ben enkel de dx200 vergeten... En misschien had ik gewoon koppig lekker wél vocals moeten doen, of 2 versies... Mja ik voel plots weer een greintje motivatie voor nog 'n run, maar dat wordt morgen dan...

Dus een pakweg 120 bpm versie van kleine 4 minuten mét stemmen dan maar :D
 
Op sc is er ondertussen een 115 bpm versie. Ik overweeg nog n kortere meer afwisselende met vocals. Hopelijk vind ik tijd en zin eind volgende week :)
 
Back
Top