Hail Infinity!

Lonelobo

Nieuwkomer
Lid sinds
16 januari 2009
Berichten
4
Hoi lui,

Ik wilde eigenlijk een vraagje stellen, maar toen dacht ik: ik maak ook maar een topic voor mijn band! Dus bij deze. We zijn nog hard bezig met opnemen en hopen voor eind februari alles vast te hebben (hoe eerder hoe beter natuurlijk). Anyway, als er nog opmerkinkjes zijn over de mix of iets anders, dan hoor ik het graag!
www.myspace.com/hailinfinity

Groetjes,
Lonelobo
 
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje vreemde muziek.
Maar daardoor juist ook wel interessant.

Doet me soms denken aan The Cure, soms aan Deus, soms een beetje Mike Oldfield, dat is natuurlijk positief.

Ook hoor ik er nog wel wat "jaaa wij zijn pubers en we willen onszelf tegen de maatschappij afzetten door lekker vaag en alto te lopen doen".

Een hoop groei is nog wel nodig om enige structuur in jullie muziek te krijgen.

Zeg ook even tegen jullie drummer dat hij zich soms wel even in mag houden. Nu klinkt het teveel als: "joepie, moet je eens luisteren wat ik allemaal kan in een liedje".
Hiervoor geldt: LESS IS MORE!!! Later zal hij dat prima begrijpen.

Qua mix valt er nog wel een hoop te verbeteren, al klinkt het niet heel erg slecht hoor. Het klinkt allemaal wel een beetje matjes. Er mag wat mij betreft veel meer met de dynamiek gespeeld worden. De drums (snare / toms) mogen wat meer galm / room hebben. Misschien ook wat met compressie spelen op de drums.

Soms de zang wat meer naar voren mixen, door galm weg te halen op sommige momenten.

Het mix mist in zijn totaliteit wel wat frisheid.

Succes!
 
Zeg ook even tegen jullie drummer dat hij zich soms wel even in mag houden. Nu klinkt het teveel als: "joepie, moet je eens luisteren wat ik allemaal kan in een liedje".
Hiervoor geldt: LESS IS MORE!!! Later zal hij dat prima begrijpen.
.

Succes!

true mag meer gevoel wat mider tussen klappen op de snare anders klinkt et te druk voor de sfeer die de track met zich mee brengt (heb alleen het eerste nummer geluisterd

muzikaal zijn jullie zeker .
maar probeer elkaar wat beter aan te voelen
een band moet compleet in harmonie zijn kwa muziek
maar ook spiritueel


maar ik zeg ga vooral door want hoor leuke dingetjes in jullie muziek:D
 
Back
Top