Hulp nodig met een KP3, het uizoeken van de Software van De KP3

luukas21

Nieuwkomer
Lid sinds
1 januari 2011
Berichten
13
Locatie
Grave
Hallo,

Ik zit op dit moment met me handen in het haar! Ik loop vast! Ik heb sinds kort een nieuwe 2e kp3 erbij gekocht.

Ik gebruik de twee kp3's voor het Beatboxen.

Nu snap ik dus 1 ding niet, bij mijn (oude) kp3 de eerste die ik had, werkt het touchscreen gewoon zoals het hoort, waar mijn vinger heen gaat, volgen de rode blokjes mee, terwijl ik bij mijn nieuwe kp3 een heel ander soort van led lichting zie, als ik de touchscreen aanraak.

Misschien leg ik het helemaal niet zo goed uit, maar waar het op neer komt is, is dat bij mijn eerste kp3 ook de namen van de effecten door het touchscreen lopen als ik er even niks mee doe, en bij mijn andere kp3 de nieuwe, lopen de namen van de effecten niet door het beeld.

Ik kan ook nergens vinden wat er voor een software op staat. Misschien moet er een software update op. Maar kan nergens vinden wat de verschillen zijn tussen de verschillende software's. Dus kan ook nergens aan zien wat er voor een software op mijn 2e nieuwe kp3 staat.

Misschien kan iemand van jullie mij duidelijk maken wat er aan de hand is, hij werkt wel gewoon zoals het hoort. Alleen met de touchscreen en met de namen van de effecten is er dus iets aan de hand.

Hopelijk kunnen jullie mijn verhaal een beetje begrijpen.

Ik begrijp er op dit moment helemaal niks meer van!!

Groetjes Luuk
 
Dat de namen niet door het "scherm" lopen is een setting welke je kunt veranderen door [ SHIFT+PGRMKEY6] te gebruiken.
Zie volgend citaat uit de manual.

[6] PAD LED
Prog: This turns on/off the function that
displays the program name in the touch
pad LED when a program change occurs.
ILLU: This specifies the illumination
shown in the pad LED when a certain time
has elapsed since you took your hand off
the touch pad.
“oFF”: Illumination will be off.
“ChAr”: A text string will be scrolled. You
can use the included editor software to
edit this text string.
“TYP.1–8”: Illumination in a variety of patterns will be displayed.
“TYP.C”: Illumination patterns TYP.1
through TYP.8 will be switched automatically.
NOTE Illumination will not operate if Hold is active, nor when you're making function settings.
Scrl: Specifies the speed at which the text
will scroll.
This setting determines the speed at which
the pad LED will scroll.
You can choose Slow, Mid, or Fast speeds.
NOTE You can't change the speed of the illumination display
 
Back
Top