MA-10D Amplified Micro-Monitors

theiz

Redelijk lid
Lid sinds
12 oktober 2003
Berichten
127
Locatie
Borgloon
Ik kreeg vandaag een folder van Music Productif in de bus.

Hier in zag ik deze monitors staan :

de MA-10D Amplified Micro-Monitors (ze zijn en in digitaal en analoge uitvoering, dus met en zonder spdif/ digital input)

Maar het leken mij zeer aanrdige speakertjes, klein actief en niet erg duur (129 euro per paar)
ik wilde ze jullie niet onthouden !
 

Attachments

  • ma10d.jpg
    ma10d.jpg
    54,7 KB · Bekeken: 122
hij is er ook in prachtig zwart :) deze had ik allang op het oog totdat een forum lid me erop wees dat het net HIFI speakers zijn. Heb de 5 gehoord, vond het ehmm niet zo geweldig maar goed de 10 kost duurder dus zal wel beter zijn. Er is ook nog een 20 :) Die is zwart met ebben...
 
heb hier ook over getwijfeld, maar dan als PC speakers..want dit zijn zeker geen monitors........maar toen bedacht ik me: als je rotte PC speakers wilt om je mixen op te checken koop je gewoon rotte PC speakers bij de hema ;)
 
Past toch perfect bij een Soundcanvas?

Edirol maakt voornamelijk produkten voor hobbyisten en beginnende muzikanten. Dat is een heel groot marktsegment wat je snel over het hoofd zou zien.

Alleen zou ik ze nooit aanbevelen aan iemand hier omdat ze naar alle aannemelijke waarschijnlijkheid zo kleuren als de pest.
 
Origineel geplaatst door fuse
Past toch perfect bij een Soundcanvas?

onderschat de soundcanvas niet... Soundcanvas is de voorloper van de JV serie van roland... Dus ook die JV1080 en 2080. Echter soundcanvas bleek ook een groot suc6 te zijn dus zijn het 2 aparte lijnen geworden... Samples die ik uit de JV1080 gebruik en in me libary heb zitten haal ik ook exact hetzelfde uit me SC155...
 
Bericht door een moderator:

on topic blijven aljeblieft

discussies over de soundcanvas kan je ook in het juiste forum beginnen

hou het forum een beetje schoon

dankjewel
 
Het gaat me niet om die soundcanvas maar meer om die groep mensen die dolgelukkig zijn als ze hun midifiles af kunnen spelen en het nog een beetje klinkt.

En als je een beperkt budget hebt zou ik de mensen aanraden om serieus naar zelfbouw speakers te kijken.
 
Dank jullie voor je adviezen, maar ik zat er niet echt aan te denken ze te kopen, t was meer zo dat ik ze zag, en een paar revieuws las die nofal loven waren (frikkin amerikano no no's):D

maar bedank voor jullie nuchtere calvinistische adviezen, btw ik heb hier nu net een nieuwe stereo set staan met hele fijne bleu room - mini pod speakers ff een plaatje :)

misschien ga ik op den duur er nog wel twee bij kopen voor monitoring
 

Attachments

  • br1_1767_244029.jpg
    br1_1767_244029.jpg
    30,8 KB · Bekeken: 99
Back
Top