Recencies voor releases van forumleden?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

hermax

Ouwe rot
Lid sinds
22 april 2004
Berichten
2.268
Locatie
Haacht
Is misschien een ideetje om, zoals de recencies voor apparatuur, ook een sectie te voorzien voor recencies van CD-releases van SF-leden door andere SF-leden. (Ik dacht er aan bij het schrijven van mijn recencie van de CD van Danny).
Misbruik is bijna uitgesloten, omdat dit geen rechtstreekse posts zijn, maar toch altijd via de mods moeten gaan.
Veel extra werk zullen ze niet krijgen daardoor denk ik :D
 
Ik zou zeggen: reviews zijn altijd welkom, daar is toch niet een speciale sectie voor nodig?
Gewoon duidelijk aangeven in de topictitel [REVIEW] bijv. en dan in de bijpassende sectie plaatsen (releases o.i.d).
 
Klopt,
maar ik dacht eerder aan het moeizame opzoeken daarna. De recentie die ik net gedaan heb, zit nl in een thread van Danny, waar hij die CD aankondigt. Als alles op 1 vaste plaats staat, zijn er misschien meer mensen geneigd om eens te kijken wat dit SF (of de leden althans) al heeft voortgebracht. Dit gaan opzoeken in alle soorten threads gaat problematisch zijn, als iemand daar al aan wil beginnen.
 
Na het lezen van die recentie van Hermax, kan ik dit idee alleen maar toejuichen :dubbel:

Maar serieus ... hier is al eens ooit een vraag naar geweest en ook toen heb ik me daar bij aangesloten. Het is een beetje zoals Herman zegt, het zoekwerk is niet altijd even makkelijk. Als het in een aparte sectie zou staan, zou het makkelijker zijn.

:doei:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top