T Fuzz-Drummanova

ano150122

Gedeactiveerd account
Lid sinds
1 januari 2004
Berichten
2.363
Gestart als een basis voor een hiphoptrack, beetje uit de hand gelopen.. Drums zijn vooral samples van zelf ingespeelde drums. Het is een beetje spaceder geworden dan oorspronkelijk bedoeld. Ook een supernova2 doet mee, voor de rest samples, Flstudio is gebruikt.
Na het beluisteren van de andere inzendingen had ik zoiets van : 'laat ook maar ", maar het gaat om het meedoen nietwaar :)
 

Attachments

  • drummanova.mp3
    4,9 MB · Bekeken: 137
Niet slecht opzich, wel wat repetief op den duur, niks vernieuwends, wat het na een tijdje niet meer echt interessant maakt om te beluisteren.

Je hebt wel een goede basis , maar er mag voor mij iets bij wat het een beetje opkrikt , een solo, wat gestrijk , wat meer effectjes, ....

Doe gelijk verder man !
 
Thanks for de feedback :) Ben het met jullie ens hoor :)
Maar wilde toch deze posten omdat de sound zelf lekker vind.... er moet nog het een en ander mee gebeuren, das wel duidelijk :)
 
Ik zou het heel tof vinden als je track in hele dikke triphop zou overgaan (als dat de juiste stijlnaam is), het is namelijk al een mooie basis, maar als je daar nou nog eens een heel zwaar drum'n'bass ritme overheen zou gooien vanaf 0:56 of 1:20, dan zou het nog meer worden dan het nu is! Die 'terminator' geluiden die nu wat op de achtergrond zitten zouden dan meer naar de voorgrond kunnen. Nu vind ik het lekker klinken, mooi opgebouwd en goed qua balans (op mijn bagger laptop speakers), maar het heeft nog niet echt iets memorabels.
 
Klinkt erg lekker, en natuurlijk kan het nummer nog aangevuld/afgemaakt worden maar zoals Almeros ook al zegt.... het zou zo op een chill out cd kunnen, en bij chill out/lounge-muziek is de beat/de feeling belangrijk en die staat onwijs goed.

Ook knap dat je tijd besteedt aan het zelf sampelen van je drumsounds, en ze klinken lekker.

mijn stem heb je !
 
Back
Top