Snelkookbami - Great Migrations

Niks is gegarandeerd. Volgens mij gaat er genoeg geld naar distributeurs die er voor zorgen dat je nummer overal te downloaden is (beatport, itunes etc.). En vraag jezelf eens af hoeveel mensen je nummer gaan kopen? De mensen die je muziek draaien voor liveset of radio zoiezo niet, die krijgen een promo door de mail gratiesch. Ik weet nog niet hoe het label promoot aangezien het nummer nog niet uit is en dit een nieuw label voor mij is.

@Raphie Nice! Welke nummers?
 
ga je misschien naar huis met 30 euro
ghehhe 8o)

zonder killer releases ook erg moelijk om naam te maken.
Killer releases tering dis zo subjectief als de pest.

Wat is killer dan ?

Of is killer goede promotie, van ?

Niks is gegarandeerd.
dan had ik het lekker zelf uitgebracht.....kan geen goede reden verzinnen waarom je rechten over te dragen en als i wordt opgepikt dan 50% af te staan.

T wordt een ander verhaal als je bij Universal of Sony of een ander merk/ label die je gegarandeerd zal kunnen pitchen op de allerhoogste ladder der ladders, zegmaar.
 
ja, maar die zoeken het niet in EDM, kijjk maar ens hoeveel SONY releases er op Beatport staan
 
wat is edm ?

Sony was ter illustratie, puur en alleen aan te geven.......dat een deal te tekenen alleen voordelig is als ze je kunnen en zullen pitchen.

Bij Sony/talpa of wat dan ook tekenen zonder dat er iets gebeurt is imo vrij nutteloos.

Beter zelf uitbrengen.
 
dan had ik het lekker zelf uitgebracht.....kan geen goede reden verzinnen waarom je rechten over te dragen en als i wordt opgepikt dan 50% af te staan.
Wat wou je doen dan, iedereen zijn soundcloud spammen of ze naar je track willen luisteren? Twitter account aanmaken en tien keer zeggen dat iedereen je muziek moet kopen. Een fatsoenlijk label daarentegen heeft de juiste adressen voor jouw muziek.
 
wat is edm ?

Sony was ter illustratie, puur en alleen aan te geven.......dat een deal te tekenen alleen voordelig is als ze je kunnen en zullen pitchen.

Bij Sony/talpa of wat dan ook tekenen zonder dat er iets gebeurt is imo vrij nutteloos.

Beter zelf uitbrengen.

EDM > Electronic Dance Music (je weet wel wat die 10mlj "producers" op soundcloud maken en waar Beatport vol mee staat :D
 
Wat wou je doen dan, iedereen zijn soundcloud spammen of ze naar je track willen luisteren? Twitter account aanmaken en tien keer zeggen dat iedereen je muziek moet kopen. Een fatsoenlijk label daarentegen heeft de juiste adressen voor jouw muziek.
oww ja oke, veel suc6 man :okdan:

EDM > Electronic Dance Music (je weet wel wat die 10mlj "producers" op soundcloud maken en waar Beatport vol mee staat
Danks voor uitleg :okdan:
 
Back
Top