Movement of Meditation

divinio

Starting Up...
Lid sinds
4 Maart 2004
Berichten
1.333
Locatie
Chiang Mai
Mijn voornemen voor 2010 was om een eerste track te posten op het forum.

Maar dit jaar is weer voorbij gevlogen!

Dit is de laatste track waar ik aan heb zitten werken dus zend ik deze in.

Nog veel te leren :geslaagd: !!!!!

Maar toch al weer beter dan een jaartje geleden dus we gaan door ;)

Vocals komen uit een speech van Krishnamurti uit de jaren zestig
 

Attachments

  • Movement SF.mp3
    9,4 MB · Bekeken: 147
Lekker frisse mix Divinio !
Ik vind 'm lekker stuiteren, naar het eind toe wordt 't wel wat langdradig... Misschien gewoon wat inkorten.
 
t lijk alsof je de boodschap die waarschijnlijk in die speech zat een beetje gemist hebt
iig is er bijna niks van over gebleven in de track vind ik
 
Ik heb slechtere tracks gehoord :)

Alleen is Krishnamurti moeilijk te verstaan.

Als song zou het wat meer uitgewerkt kunnen worden, en ook de productie kan wat aan gesleuteld worden, maar je timmert lekker aan de weg zo te horen. Probeer vooral naar muziek te luisteren en op te letten wat het precies is wat een nummer interessant maakt.. dit is in deze vorm iets te saai denkik.

Als je Krishnamurti interessant vind, dan zal je dit ook wel waarderen (zitten ook stukken van Krishnamurti in):

http://www.nevernothere.com/node?page=1
 
Inderdaad payt dit is timmeren aan de weg. Meer dan dat is het nog niet. Maar leuk was het al wel :P

Een mede-forumlid komt binnenkort eens langs om me wat verder op weg te brengen met deze track.

Mijn doel ivm deze track is nog veel te leren over Eq en dergelijke om het wat meer ademruimte te geven en de sounds op hun plaats te zetten want ik maak er een mooie soep van in het midden ipv hoog, midden, laag duidelijker te krijgen.

Dus ik kijk uit naar de lessen die ik ga krijgen! :geslaagd:
 
Back
Top