Hallo daar!

ChappIO

Nieuwkomer
Lid sinds
23 februari 2024
Berichten
3
Locatie
Arnhem
Hi!

Ik ben Thomas, een chaotische creatieveling die altijd nieuwe dingen aan het maken en leren is. Ik heb mijn hele level af en aan muziek gemaakt. In het begin vooral gevarieerde instrumentalist. Ik heb ook een poos niks gedaan met muziek maar toen ik twee jaar geleden ernstig ziek werd (ik ben weer helemaal beter) had ik een afleiding nodig. Toen ben ik diep elektronische muziek ingedoken en fan geworden van muziek maken met synthesisers.

Ik ben een software developer van beroep. Ook dit is een uit de hand gelopen hobby. Veel van mijn vrienden en connecties komen ook uit die hoek.

Ik heb al vaker rondgeneusd op dit forum, maar nooit een account gemaakt. Nu toch maar gedaan omdat ik wat meer binding binnen Nederland wil vinden en meer muziekanten wil leren kennen.

Ik heb al even geen muziek meer uitgebracht aangezien ik nu druk met andere projecten bezig ben maar hier kan je mijn laatste track luisteren:
 
1708698493820.png


Welkom! :kimono:
 
welkom. Ik heb een paar nummers geluisterd. Met respect; Ik (en wellicht enkel ik) voel een mineur, die zich happy wil voelen, een blij moment in een moeilijke tijd... in verband met wat je doormaakt in een langdurige ziekte. De muziek/melodie klinkt goed, eenvoudig maar kloppend. Ik herken en versta de deuntjes als een programmeertaal van iemand die langdurig ziek is (geweest). Emotioneel vind ik het zelfs.
 
Back
Top