Behringer RD-6

Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan de 606? Dat 'ie goedkoper is/was dan een 808? Of heeft 'ie een uniek geluid/karakter? Ik kan op de demo's niets horen dat meerwaarde heeft over andere drumcomputers.
 
Dat ie zo superschattig is naast een 303? :luv:

Ik lees verder nog dat: "The 606 allows switching between Pattern Play and Write mode while running - making the 606 the only drumcomputer in the X0X series that can be edited while performing and switching patterns."

Over de sounds (vooral hats en toms, en ook wel snare) lees je ware liefdesverhalen op de fora..
 
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan de 606? Dat 'ie goedkoper is/was dan een 808? Of heeft 'ie een uniek geluid/karakter? Ik kan op de demo's niets horen dat meerwaarde heeft over andere drumcomputers.

Hihats zijn beter, snare is chunky, BD met decay mod net zo lekker, vieze congaatjes. Betere sequencer. Geluid blijft langer overeind bij extreme mishandeling.
De 808 kan de geluiden af fabriek beter tweaken, heeft meer sounds, heeft fijnere knoppen en heeft individuele outs.
 
Hihats zijn beter, snare is chunky, BD met decay mod net zo lekker, vieze congaatjes. Betere sequencer. Geluid blijft langer overeind bij extreme mishandeling.
De 808 kan de geluiden af fabriek beter tweaken, heeft meer sounds, heeft fijnere knoppen en heeft individuele outs.

Geef mij toch maar een 909 ipv 606
 
Behringer heeft de neiging om dingen erg vroeg aan te kondigen en dan hoor je heel lang niets en dan is het er opeens. Het laatste wat ik hoorde van de RD reeks is dat ze eerst alle bugs uit de RD-8 aan het halen zijn en daarna pas met de RD-9 en RD-6 komen.
 
Behringer heeft de neiging om dingen erg vroeg aan te kondigen en dan hoor je heel lang niets en dan is het er opeens. Het laatste wat ik hoorde van de RD reeks is dat ze eerst alle bugs uit de RD-8 aan het halen zijn en daarna pas met de RD-9 en RD-6 komen.

Jup. De RD-8 is al een paar keer verkocht met verschillende componenten. Beter komen ze voortaan met iets uit als het echt af is anders moet je straks op serie nummers gaan letten voor je een Behringer synth koopt.
 
Jup. De RD-8 is al een paar keer verkocht met verschillende componenten. Beter komen ze voortaan met iets uit als het echt af is anders moet je straks op serie nummers gaan letten voor je een Behringer synth koopt.

JA dat moeten we straks sowieso, dan zijn die met vroeg serienummer het dikste vetste omdat ze toen nog de meest cheap-ass onderdelen gebruikten die door de tijd heen helemaal zijn gaan driften en de wereld hebben overgenomen :D
 
Oeff... :erm:

3CE81C02-B2DE-40E2-8ACE-DA92E28EF058.jpeg
 
Toen ik op enter drukte, dacht ik al dit had ik anders moeten uitdrukken. I’m bedoel kleurloos transparant.
Tis verder ook maar een dolletje; er is meer dan genoeg om uit te kiezen.
 
149 euro blijkbaar. Maar naar waar zijn ze onderweg ? Aldi misschien :D ?

Altijd Thomann als eerste. Die hebben altijd de eerste batch met nieuw Behringer spul.

Edit: ik dacht aan een gele naast de td-3 maar nu komen ze met transparant :verkoght:


 
149 euro en dik 100 euro als je deze periode een td-3 besteld, samen 250 euro, niet te geloven toch, it's really music for the masses nowadays.
Zo'n transparante is wel heel cool by the way.
 
Back
Top