X

Behringer RD-8

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• torp
    replied
    Originally posted by dreamer View Post
    Echt he:

Wanneer gaan ze daar eens een keertje mee ophouden?
    Ik denk dat ik toch op thomann wacht ..
    Dat was een tijdje geleden. Inmiddels kost hij 334 bij Bax en 322 bij Thomann.

Een reactie schrijven:

• champ
    replied
    Ik vind de knoppen op de RD-8 cheap aanvoelen en wil ze meteen veranderen. Iemand een idee waar je die zwarte knoppen met wit streepje links van de RD-8 kunt bestellen?
    Liefst met een andere kleuren streepjes, maar vooral belangrijk dat de dikte en hoogte hetzelfde zijn.

Een reactie schrijven:

• Harry Turtle
    replied
    met dikke pech klinkt je 808 zo dull als een banaan.. goede wake up call om hem goed te laten onderhouden.

Een reactie schrijven:

• demian
    replied
    Ik moet hem nog opsturen, wilde het voor de kerst niet doen daarna is het er nog niet van gekomen..

Een reactie schrijven:

• willem1958
    replied
    Originally posted by demian View Post
    Ja, bij bax kon ik hem binnen 2 maanden omruilen, helaas voor mij heb ik hem aangezet 2 maanden geleden, en toen niks mee gedaan en pas sinds deze week weer aangezet.
    Met het genoemde probleem dus, precies een week over de 2 maanden heen. Probleem komt overigens meer voor, op Gearslutz meer overgelezen, een enkeling is er weer vanaf geraakt,
    maar t is mij niet gelukt.
    Is je probleem met de RD-8 ondertussen nog gefixt, alles weer ok?

Een reactie schrijven:

• bjonson
    replied
    Het is me al gelukt er zit naast de USB input een klein knopje die met een tandenstoker in gedrukt moet houden voor dat je de rd8 aan zet. Dan vind de updatefirm ware de tr8

Een reactie schrijven:

• Fifth Bot
    replied
    Originally posted by bjonson View Post
    Ben bezig met me behringer gear te update alleen krijg de RD8 niet geüpdatet op een of andere manier vind de firmware update de rd8 niet, iemand hier ervaring mee?
    heb je eea al geprobeerd met een andere usb poort (en in ieder geval altijd direct via de computer, niet via een hub). Als je de mogelijkheid hebt zou ik het ook ff via een andere computer proberen, een (andere) laptop bv.
    ik had laatst ook problemen met het upgraden van firmware voor de Korg Minilogue XD, switchen naar een andere computer en toen ging het gelijk goed... eigenwijze beestjes die computers

Een reactie schrijven:

• bjonson
    replied
    Ben bezig met me behringer gear te update alleen krijg de RD8 niet geüpdatet op een of andere manier vind de firmware update de rd8 niet, iemand hier ervaring mee?

Een reactie schrijven:

• GZHN27
    replied
    Originally posted by ishi View Post
    Voor zover ik weet kan dat niet in software. je kunt eventueel de headphone-out gebruiken. Ik lees dit:

"On the jack board, the instrument signal is fed through the single output jacks (which are switched sockets, i.e. plugging in a cable breaks the signal chain) and back to the main board through two sets of resistors. Next or under each single instrument out jack are two resistors: one leading back to the dry mix chain, one to the FX mix chain."

"Your headphone carries all instruments at all times for auditioning, while the connection to FX and the main mix is broken for those instruments that are sent out through the individual outputs."
    Okey, de headphone jack kan ik dus gewoon gebruiken daarvoor. Wel concludeer ik uit dit verhaal dat ik de filter en transient shaper niet kan gebruiken voor de sounds die via de individual outputs verbonden zijn.. dus de headphone jack is dan puur voor het monitoren van de main output min de FX..
    Bedankt voor deze info, zal het vanavond direct even testen.

Een reactie schrijven:

• ishi
    replied
    Voor zover ik weet kan dat niet in software. je kunt eventueel de headphone-out gebruiken. Ik lees dit:

"On the jack board, the instrument signal is fed through the single output jacks (which are switched sockets, i.e. plugging in a cable breaks the signal chain) and back to the main board through two sets of resistors. Next or under each single instrument out jack are two resistors: one leading back to the dry mix chain, one to the FX mix chain."

"Your headphone carries all instruments at all times for auditioning, while the connection to FX and the main mix is broken for those instruments that are sent out through the individual outputs."

Een reactie schrijven:

• GZHN27
    replied
    Ik heb mijn RD-8 individual outputs EN de master output aangesloten via een patchbay aan mijn interface. Nu werkt natuurlijk de master output niet meer omdat alles geroute word naar de individuele outputs, maar toch zou ik de mogelijkheid willen hebben om ook alsnog de master output te gebruiken. Is er een mogelijkheid om dit zo in te stellen zonder dat ik de kabels uit de rd-8 hoef te trekken?

Een reactie schrijven:

• ishi
    replied
    The New RD-8 V1.3.5 Firmware is available for download:

https://www.behringer.com/Categories/Behringer/Drums/Electronic-Drum-Sets/RHYTHM-DESIGNER-RD-8/p/P0DG5/Downloads#googtrans(en|en)

Een reactie schrijven:

• Stije
    replied
    Ik krijg geen audio via headphones of main, alleen uit individueel,
    iemand ook gehad?
    nee...wel als ik de volume knop dicht heb...hoe staan jouw knoppen?

Een reactie schrijven:

• willem1958
    replied
    Originally posted by torp View Post
    Kan soms ook aan je browser liggen. Soms lukt het mij niet met Chrome maar wel met Firefox (in het algemeen, niet specifiek Behringer).
    Dank je, ik gebruik ze allebij zo nu en dan dus ik ga van de week wel 'ns ff kijken of ik er in kom.

Een reactie schrijven:

• torp
    replied
    Originally posted by willem1958 View Post

Wat ik gewoon vreemd vind is dat het me nooit lukt om in m'n account te komen en zo een overzicht heb wat bij hun geregistreerd staat dus bewaar ik m'n mails van de registraties.
    Kan soms ook aan je browser liggen. Soms lukt het mij niet met Chrome maar wel met Firefox (in het algemeen, niet specifiek Behringer).

Een reactie schrijven:

• Zoidsity
    replied

Website is traag inderdaad, maar registeren via een formulier werkte wel, wel veel vragen moeten beantwoorden..
    Veel vragen beantwoorden?
    Ik hoefde alleen wat persoonsgegevens, serienummer, datum aankoop en waar in te vullen + aankoopbon uploaden en klaar. Vond ik wel meevallen. (Heb geen account aangemaakt, misschien scheelt dat)

Via laptop gaat t redelijk snel, via telefoon gaat gewoon niet die site..

Een reactie schrijven:

• demian
    replied
    Ja dat is wel zo, was voor mij de eerste keer maar het is allemaal niet heel duidelijk hoe je ergens moet komen en wat je al hebt gecommuniceerd.
    Ik heb er ook niet uitvoerig naar gezocht, maar het blonk niet uit in logica nee.. kan beter idd.

Een reactie schrijven:

• willem1958
    replied

Website is traag inderdaad, maar registeren via een formulier werkte wel, wel veel vragen moeten beantwoorden..
    Wat ik gewoon vreemd vind is dat het me nooit lukt om in m'n account te komen en zo een overzicht heb wat bij hun geregistreerd staat dus bewaar ik m'n mails van de registraties.
    Terwijl bij anderen ik gewoon m'n account kan openen en een overzicht heb, toch typisch vind ik dat?
    Hun fabriek is misschien state of the art maar hun ict team zou ook wel 'ns een update kunnen gebruiken vind ik.

Een reactie schrijven:

• demian
    replied
    Ja, bij bax kon ik hem binnen 2 maanden omruilen, helaas voor mij heb ik hem aangezet 2 maanden geleden, en toen niks mee gedaan en pas sinds deze week weer aangezet.
    Met het genoemde probleem dus, precies een week over de 2 maanden heen. Probleem komt overigens meer voor, op Gearslutz meer overgelezen, een enkeling is er weer vanaf geraakt,
    maar t is mij niet gelukt.

Een reactie schrijven:

• allstyles
    replied
    Originally posted by pal View Post
    Uhm, als je een product koopt en het gaat stuk binnen paar jaar dan moet een bedrijf dat gewoon fixen. Je koopt geen product om stuk te laten gaan maar om te gebruiken.
    Risico ligt bij ondernemer. Als ik iets koop en gaat stuk dan breng ik het terug en vraag ik een nieuwe. Geen zin om te wachten op reparaties ook.

FF aanvulling:

Als het binnen 2 weken kapot is kun je om een nieuwe vragen,... daarna moet je de ondernemer de kans geven hem te fixen.

Een reactie schrijven:

Working...
X