Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

De huidige digitale mastering suite. Geen racks met gear, maar enkel de holy trinity: D/A, amp en speakers.

2v7umwk.jpg


2v7umwk.jpg
 

Attachments

  • 2v7umwk.jpg
    2v7umwk.jpg
    81,8 KB · Bekeken: 58
Het ziet er een beetje sneu uit met die tv zo ja, maar dat ding staat toch vaker uit dan aan ;).

Die Tannoys zijn idd ook niet perse bluetooth speakertjes haha
 
image_129582.jpg
Back2d80s.
 
Laatst gewijzigd:
Heb de afgelopen weken mijn muziekkamer compleet heringericht. Had veel zaken op zolder in een doos staan en dat is zonde. Nu is alles geplaatst. De ruimte is +/- 2,7 m in het vierkant.
En nu vol, dus er kan niets meer bij. Denk ik.....

De rechterkant van de muziekkamer:
IMG_20190521_192608.jpg


Het midden van de muziekkamer met de in hoogte verstelbare setup:
IMG_20190521_193400.jpg


De linkerkant van de muziekkamer, de live set-up:
IMG_20190521_192627.jpg
 
Ja kijk, nou heb ik 3 kinderen, en een vrouw. En die kunnen niet eeuwig samen op een kamer slapen (de kinderen dan). Dus moest ik de zolder opgeven. Wat ook prima is... de setup die je ziet is ook m'n live setup. Ik heb altijd veel licht, een hangmat om in te liggen, ik kijk uit op het water, woon midden in de Ooij polder. Mega groen gebied.

En als ik me echt kapot verveel, kan ik altijd nog trampoline springen of met de Duplo spelen.

Mooi heh.

Mijn Philips MFB's gaan harder dan de kids. Wat best fijn is.

O en die Peak, die is echt episch. En die Nord Drum ook.


Front.JPG

DUPLO.JPG

Met hangwat.JPG
 
Je hebt een mooie verzameling synths NicoNoise. Hoe krijg je alle in je computer?

gezellige boel bij je vcovca.
 
Je hebt een mooie verzameling synths NicoNoise. Hoe krijg je alle in je computer?

Dank, Ik ben inderdaad een verzamelaar, meer synths dan echt nodig, gaslijder dus. 4 synths in het rack worden bij elkaar gemixt in het behringer mixertje. Ik heb een 8-input audiointerface, daar gaat de stereouitgang van dat mixertje dan weer in. Verder de stage 3 apart en de analoge spullen apart. En dan zit de audiointerface ook weer vol. Ik overweeg nog eens een patchbay te gaan gebruiken, maar nog geen idee waar ik dat moet laten.
 
Ben helemaal jaloers vcovca - je gear blenden met de woonkamer én 'n gezin. Zo lucky zijn er maar weinig. Ik zit in de kelder met amper daglicht.
 
Topsetup zo Von Naphoven, doe je goed! <3

alleen die krk's he..
 
Back
Top