Je laatste 3 aankopen??

Dat moest ik even opzoeken...de renkforce MX26USB "een 2 kanaals mixer met een ingebouwde USB mp3 speler" :D ga je een drive in disco voor trouwerijen en kantoor recepties beginnen?
 
Dat moest ik even opzoeken...de renkforce MX26USB "een 2 kanaals mixer met een ingebouwde USB mp3 speler" :D ga je een drive in disco voor trouwerijen en kantoor recepties beginnen?

Ik hekb zo weinig apparatuur over dat ik met deze mixer voortkan. Misschien dat er nog een Korg Monotron Delay terug bij komt, maar daar moet ik echt voor sparen, heb de laatste maanden een aardige slag qua financiën gehad en moet nu heel erg goed op mijn geld gaan letten.:okdan:
 
-Mackie CR1604
 
Eindelijk weer eens wat hardware...
1) Chandler Tube Driver rack
2) Hohner Pianet T
3) Roland Space Echo RE201 (Mint!)
 
- Plogue Chipsounds
- Roland Aira System-1
- Een stereo mini-jack naar dual mono normal jacks ter voorbereiding op de Roland JP-08 :D
 
- Nog 'n EMU1820m geluidskaart
- Nog 'n Sony SRP V110 mixer (dit keer een waar ik geen tandenstokers als wig hoef te gebruiken om de switches te vergrendelen :D)
- UAD2- DUO kaart
 
- Een CS60
- Een LA2a
- Een manneke die in de studioruimte aan het meten is geslagen en nu de akoestiek en het meubilair gaat vormgeven.

Dat laatste is met gemengde gevoelens. Studio wordt wel supertof zo, maar voorlopig staat al mijn zooi dus nog in dozen :(
 
CS60 Mooi :halleluja Heb 'n paar keer serieus gedacht over de CS60 die in Berlijn te koop stond.. maar ik heb al iets teveel poly's
Als ik er aan toe ben qua tijd komt er hier een tijdje een CS50 logeren.. :)
 
Dominion 1
yam cs 15
kenton pro solo

Ik weet echt al dat er een re 201 komt… Maar daar ga ik nu eens elke maand bewust voor sparen want die GAS is onoverwinnelijk, bah
En er gaat wat in de verkoop. Wat klein spul.
 
Als ik er aan toe ben qua tijd komt er hier een tijdje een CS50 logeren.. :)

Heb ik ook (met midi net zoals de 700S ;)), op het oog vrij beperkt totdat je met de ringmodulator en de sub oscillator (die eigenlijk gewoon een lfo is :eureka:) gaat experimenteren.
Dan breng je nog maar één woord uit WOW :okdan:
 
Het zou best kunnen dat die er in zitten, geen idee. Ik weet niet wat een CS50 is en al helemaal niet wat erin zit. :engel:

Dit zijn gewoon mijn laatste 3 aankopen. IC tjes waar je leuke dingen mee kan maken zoals VCO's en VCA's. :)
 
Het zou best kunnen dat die er in zitten, geen idee. Ik weet niet wat een CS50 is en al helemaal niet wat erin zit. :engel:

Dit zijn gewoon mijn laatste 3 aankopen. IC tjes waar je leuke dingen mee kan maken zoals VCO's en VCA's. :)

Oh.
Goed dat je vermeld dat het je 3 laatste aankopen zijn, had zowat mijn CS50 open geschroeft om te kijken of ze er inderdaad inzitten :engel:
 
Pro-Logic schreef:
Als je goed leest (wat de meesten hier overigens schijnbaar niet kunnen en lezen wat ze willen lezen ) dan bedoelt marc marc...

Pro-Logic schreef:
Ik heb een soort zevende zintuig en heb het zo vaak bij het rechte eind dat ik begin te geloven dat ik helderziend ben :engel:

Als een boomerang :D
 
Back
Top