Je laatste 3 aankopen??

Moog Sub 37: Voor het lekker wollige laag en de scheurende leads...
Avantone Active MixCube: Als referentie...
Behringer Monitor2USB: Om mijn Equators, Avantone, grotboxes en Beyerdynamics aan te sluiten...
 
Sonivox Film Score Companion
Epiphone Les Paul elektrische gitaar
Plectrums, snoeren, etc. :D

Even de horizon wat verbreden...
 
-Arturia Analog Experience The Laboratory (gekregen van Smackos)
-Boss BR600 (gekregen van Smackos)
-Behringer Xenyx1002FX (komt in januari)
 
Soldeerstation
Gekleurde midi cables
Tubbutec mod voor de 101
Elektron hub
Nog steeds geen re 201 (maar dat ligt niet aan mij haha)

Die"kleine" dingen verkochten bijzonder vlot.
 
Random Source Serge VCF Q
Random Source Serge Smooth Stepped Generator
Random Source Serge Resonant Equalizer

Rigol Ds1052e oscilloscoop

:D
 
Kon me toch niet inhouden, heb vandaag maar een beatstep pro gekocht. Naast de mb33 van vorige maand en de nog aan te schaffen jack-minijack verloopjes voor de beatstep wel weer even klaar met GAS (voor 2015 dan, 2016 nieuwe ronde nieuwe kansen 8~).
 
Gelukkig heet je geen AnaTaal.. :D

Maar congrat met je kerstmoog, zijn er al pics beschikbaar?
 
Gelukkig heet je geen AnaTaal.. :D

Maar congrat met je kerstmoog, zijn er al pics beschikbaar?

Foto'$ komen nog zodra ik de studio heb heringericht, nog even gedult s.v.p.
Komen hoogst waarschijnlijk nog een Eventide Space, Korg wavestation SR en R3 bij :okdan:
Maar dan is het ook echt afgelopen met de koop en verkoop van apparatuur :engel:

En heb je al spijt van je aankopen :stupid
 
Zeker geen spijt, alleen die twee bakken samen zijn al een hele band. (met mij er bij dan weliswaar)
 
De rest van de bunch doet ook vrolijk mee, al gaan de pro 2 en analog keys binnenkort wieberen zodat ik weer wat plek krijg, komen ook nog wat beugels bij zodat ik wat meer dingen hoog kan zetten.

attachment.php
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    59,5 KB · Bekeken: 38
De rest van de bunch doet ook vrolijk mee, al gaan de pro 2 en analog keys

Met een Pro 1 is die Pro 2 ook niet echt nodig.
Staat nog een mooie Crumar Spirit die je set mooi zal completeren.
Ben wel benieuwd of de Kodessey en voyager zich staande houden tussen al die vintage analoge geweld.
 
De rest van de bunch doet ook vrolijk mee, al gaan de pro 2 en analog keys binnenkort wieberen zodat ik weer wat plek krijg, komen ook nog wat beugels bij zodat ik wat meer dingen hoog kan zetten.

attachment.php

:mega: En nog een Kawai 100f erbij zag ik ergens :) Die had je toch al?
 
Moog Voyager Select Edition
Korg Radias (ja je leest het goed)
Samson HS5MJ microfoon headset

Dat wordt 'n Merry Christmas zie ik al :mega: De Radias vind ik ook wel een fijne synth ook..
Ga je nu ook zingen, of is die microfoon alleen voor de vocoder? :)
 
Mijn laatste inkopen:

- 'n bos patch, midi en insertkabels.. (was hard nodig)
- Soldeer station
- Yamaha Ex5r
- Nobels MF-1
 
:mega: En nog een Kawai 100f erbij zag ik ergens :) Die had je toch al?

Die had ik weggedaan omdat ik dacht dat mijn monopoly ook wel kon wat de Kawai kon, maar dat is niet zo dus, toch wel een bak met unieke mogelijkheden, vandaar. De monopoly is ook weg overigens, maar komt misschien ook nog terug. Ik twijfel nog.

Synths met te veel menu's gaan er iig uit. Dat werkt niet voor mij, zelfs presets beschouw ik als hinderlijk nu, heel de tijd niet kloppende knoppen standen, het nodigt weinig uit tot echt sounds bouwen daardoor.

Met een Pro 1 is die Pro 2 ook niet echt nodig.
Staat nog een mooie Crumar Spirit die je set mooi zal completeren.
Ben wel benieuwd of de Kodessey en voyager zich staande houden tussen al die vintage analoge geweld.

1 en 2 zijn wel heel andere bakken, maar de Pro 1 is het voor mij.
De Odyssey is lekker intuitief en klinkt goed, eigenzinnig pallet aan klanken, en voor het geld (zeker 2e hands) toch wel een blijvertje.

De voyager klinkt op zich goed maar weer die presets, maar nog maar even ontdekken verder eerst.
 
Dat wordt 'n Merry Christmas zie ik al :mega: De Radias vind ik ook wel een fijne synth ook..
Ga je nu ook zingen, of is die microfoon alleen voor de vocoder? :)

Met de huidige Voyager, Radias en Kiwi Technics Patch Editor
heb ik dit jaar geen kerstboom nodig :D
De Radias heb ik overigens niet voor de looks genomen, dat ding is zo veelzijdig en de sound is zeer overtuigend.
Volgens mijn mening een zwaar onderschatte machine en beter dan een Novation Supernova die mij absoluut niet kon bekoren, had ik dat maar eerder geweten :?
 
Back
Top