Je laatste 3 aankopen??

Softube Essential Collection
Softube Dirty, The Bad and The Wasted Collection
Softube Spring Reverb
 
Ga je daft punk toppen ;) zou hem graag horen.. nooit gehad.
Hahaha, gelukkig heb ik niks met Daft Punk.
Ik weet nog niet zo goed wat ik ermee ga doen, waarschijnlijk gaat ie rechtstreeks door naar een maat van me die 'm al heel lang zoekt.
Was een alles in 1 deal voor een hele scherpe prijs (Als de MKS 80 te repareren is, anders wordt het een zeer slechte deal)
 
Myth softsynth
Digitakt 2 (waar blijft ie nou)
LUFS meter voor m4L waar ik echt de ballen van snap ;)
 
Boodschappen
enkele non-alcoholische drankjes in de kroeg

laatste muzikale aankopen was 25 maart:
TritonAudio Fethead (27dB gain booster)
Casio adapter voor PX-5S (als back-up)
D'addario Varigrip (krachttrainer voor de vingers)
 
Gator tas voor microkorg
2 van die jack naar tulp dingen voor mn sl1200
 
China express!

1. Stroom verdeel doos met maar af te wachten kwaliteit.
2. 5v en 15v lineare power supply. Die zijn echt top! Heb er al 1 in 12v. (4A per stuk met 2 aansluitingen. Toroidal)
3. GX16 DC connectoren kabels. Heel mooi. komt vanuit aviation geloof ik.
4. CalDigit TS3 Plus.. Waarom.. nou gewone splitters werken hier niet :/


China Order.png
Caldigit 3plus back.png
Caldigit 3plus front.png
 
ik zou dat chinese spul niet in mijn studio willen.
brandgevaar weetjewel, dat spul is allemaal niet gecertificeerd, kan wel, hoeft niet :)

geef toch liever iets meer uit. alhoewel ik had ook van die hele dure verdeeldozen van 300 ballen die er allebei uitklapte en onherstelbaar verrot waren, gelukkig niet de apparatuur die er aan hing. Dus op een bepaalde manier functioneerde het dan weer wel. Ik heb normaal altijd belkin, das goed genoeg.
 
*eprom en wat knoppen voor de drumtraks, nu de stock in de uitverkoop gaat in de USA want ze stoppen ermee
*shure sm57 om wat te experimenten met verkrachte speakers (ik ga ze fileren hehe, heb speciaal extra 30 cm woofers gescoord om te verneuken) en reampen - als er ooit eens niemand thuis is, that is.
*wat gator overtrekken voor wat poly's
*2 unit rack (had er al enkele in 1unit en is gerief voor die halve rack boss units) - maar de 2 rack gaat dienen voor n cd speler in de studio te zetten, zodat ik die gratis cd's eens kan spelen die ze naar je hoofd gooien als je vinyl koopt

verder zat ik nog wat te berichten met verkopers van wat moog en korg mono bakken en waldorf rack spul, maar geen haast, de prijzen lijken enkel maar te zakken. Beste dat ik t afgelopen jaar deed was die NIET kopen.
 
ik zou dat chinese spul niet in mijn studio willen.
Vergis je niet, sommige bedrijven hebben inmiddels een goede naam opgebouwd. Wat niet goed is mag terug.
Ik ben zeer te vreden tot nu toe. 1 keer zat er een breuk in een kabel. Werd meteen verrekend op mn factuur heel netjes.
De CalDigit staat op de Apple website :)
 
zooi stackables zoals die van tiptop audio maar dan van ali.

Buchla Easel clock kaart om de boel via clock te syncen.

100 verschillende gekleurde knoppen om mijn eurorack op te vrolijken.
 
Yes die! nee geen ervaring mee.

Die tiptop's zijn zo achtelijk duur geworden.
Heb ooit voor een goede prijs een hoop tiptop stackables gekocht.
Lijkt dat die tijd voorbij is.

Minijack zuigt, banana's rule the world
 
Ben niet van plan om kaarten voor de Easel te gaan kopen.
Ik vind dat hele idee van zo een lompe uitstekende kaart maar niets.
De Easel clock kaart steekt niet zo uit en zo kan hij goed samenwerken met de 4 volca modulars.
Die kaart is ook nog vrij goedkoop vergeleken met anderen.



1715586438921.png
 
Back
Top