Je laatste 3 aankopen??

1. AZYPDZS 25 A32 Hifi Ultra-Lage Ruis Lineaire Voeding
2. Douk Audio Hifi Ventiel Buis Stereo Gebalanceerde Xlr/Rca Voorversterker 7-Band Eq Equalizer
3. Hifi Dual 6.35Mm Naar Dual Xlr Male Audio Kabel 4N Ofc 6.5 Trs Naar 2 Xlr audio

Kan niet wachten..

Plug-in Boutique
1. Scaler EQ na wat geleerd te hebben mede dankzij @NorthernLightX
2. Gratis Audio Vision X4 Lite
 
Laatst gewijzigd:
Nou ben ik toch benieuwd wat je van mij geleerd hebt :luv:
Nou ik heb nooit van mn leven scales verbonden aan eq frequenties haha.. Maar de grap is dat ik dus met een para eq wel frequenties naar beneden trek. Anyway wat jij vertelde komt terug in die plugin die scales en eq combineert. Echt nooit aan gedacht.
 
'k heb een boel vinyl gekocht, nog niet alles geluisterd maar een geinige was de lp 'sampled blues' - checken maar dus :)
en een Summit die hopelijk na een week gechat zonder trackingscode morgen op de stoep staat
 
Allemaal 2dehands:
- Yamaha Seqtrak -> leuk toestel, ik hoop hier veel uit te halen
- NI Komplete Kontrol S88 mk2 -> ik vrees dat ik de manuals eens goed moet lezen, want ik had gehoopt dat het allemaal vlotter zou werken, zeker op gebied integratie van hardware en software. Het valt me tegen dat het volume met iedere sound anders is. Ook veel sounds waardoor het moeilijk zoeken is naar bvb een simpele elektrische piano met goede sound.
- Studiomeubel -> ook dit valt me wat tegen. Ik heb een groot bureaublad om de Komplete Kontrol op te zetten. Achteraan een hoger schap om de speakers op te zetten. Is te hoog en te ver af om mijn computer schermen op te zetten, dus die staan achter de KK op het grote bureaublad. Dat staat dan echter vol zodat er geen andere zaken als kleine synths of grooveboxes op kunnen. Onder het bureaublad een schuif voor PC toetsenbord en muis. Doordat ik het bureaublad op zijn laagste positie heb gezet om zittend te kunnen spelen op de KK, schuift die tegen mijn bovenbenen aan. Ik denk dat ik beter een zit-sta bureau koop, KK op het bureaublad, monitorarmen om de rest van het werkblad vrij te houden, verhoogde plank achter de KK om kleinere synths te zetten. Die kan ik dan in ideale hoogte voor het echte pianospel, of voor korte lijntjes bij het componeren in de DAW.
 
Hoppa dikke set man! Waarom niet de H9000? Heb je er een top notch geluidskaart en sampler in 1 bij ;)

Deze is niet zo bekend van Eventide zelf ook geen ervaring mee.

Haha, liever geen racks hier, vind het altijd maar een hoop gepiel op zulke dingen. In ieder geval, als je er veel op moet doen, een compressor zou geen probleem zijn bijvoorbeeld maar daar wilde ik eigenlijk ook niet aan beginnen.
 
Nee maar alles kun je tegenwoordig met patch memory krijgen.. modular fx, zoals de zoia, of zelfs Eq in api 500 formaat.. ook mooi spul hoor haha :D
 
Allemaal 2dehands:
- Yamaha Seqtrak -> leuk toestel, ik hoop hier veel uit te halen
- NI Komplete Kontrol S88 mk2 -> ik vrees dat ik de manuals eens goed moet lezen, want ik had gehoopt dat het allemaal vlotter zou werken, zeker op gebied integratie van hardware en software. Het valt me tegen dat het volume met iedere sound anders is. Ook veel sounds waardoor het moeilijk zoeken is naar bvb een simpele elektrische piano met goede sound.
- Studiomeubel -> ook dit valt me wat tegen. Ik heb een groot bureaublad om de Komplete Kontrol op te zetten. Achteraan een hoger schap om de speakers op te zetten. Is te hoog en te ver af om mijn computer schermen op te zetten, dus die staan achter de KK op het grote bureaublad. Dat staat dan echter vol zodat er geen andere zaken als kleine synths of grooveboxes op kunnen. Onder het bureaublad een schuif voor PC toetsenbord en muis. Doordat ik het bureaublad op zijn laagste positie heb gezet om zittend te kunnen spelen op de KK, schuift die tegen mijn bovenbenen aan. Ik denk dat ik beter een zit-sta bureau koop, KK op het bureaublad, monitorarmen om de rest van het werkblad vrij te houden, verhoogde plank achter de KK om kleinere synths te zetten. Die kan ik dan in ideale hoogte voor het echte pianospel, of voor korte lijntjes bij het componeren in de DAW.
This is the way
 
Inox klem met hoek en blad die ik op mn keys stand kan klemmen zodat mn drumdoos ernaarst kan. (performance styl :beard: )
Dubbel stand voor 2 elektron producten, er komt in de toekomst nog een Analog Heat bij, misschien de +fx..
Allen synthesis EuroPI module
 
Ohw de 500 toer!!! Ik zit er ook aan te denken 🙄

Software :

SSL BUS 2 Compressor
SSL CHANNEL STRIP 2
SSL 360 link (heel leuk!!)

AMI Sampler 1.3 (gratis)
 
Back
Top