Je laatste 3 aankopen??

Herkenbaar ;) Ik hoop dat ik geen vragen krijg, nee hoor schat die staat hier al ruim een jaar tussen...
 
Een gerepareerde Behringer BCR2000!

Een jaar geleden gekocht bij Thomann.
Vanaf het begin was er 1 encoder die random midi uitstuurde, en de leds daarvan bleven maar bewegen. Och ja, daar kon ik nog mee leven... Maar dat werd steeds erger (meerdere encoders).
Mailtje naar Thomann gestuurd. Die zeiden dat het vlotter zou gaan direct via Behringer zelf. Dus dat ding op de site geregistreerd en een warranty repair aanvraag gedaan. Een paar dagen later een email terug van Behringer én DHL. Op de site van DHL aangegeven dat ze hem de volgende dag (vorige vrijdag) mochten komen oppikken. Vandaag werd hij teruggebracht, en werkt beter dan nieuw.
Goeie service! :)
 
ik had wat problemen met m'n JBL PRX-635, heb nu PXR-735 staan, holy crap Batman, nog zo'n 5cm hoger, 20cm dieper, 15kg zwaarder en sealed ipv ported. MONSTERLIJK laag en zéér cleane sound.
 
OTO biscuit
TASCAM LM-8ST
Vandamme 5m snake TRS > db25

Mixer is voor creëren subgroup met OTO op de uitgang
 
jep dat is echt zo'n ding waarvan je denkt waarom heb ik dat niet eerder gekocht:)
 
O jee ik ben weer aan 3:

Deucetone RAT
Mackie onyx 1220i
Moog SUB phatty

Eruit: behringer bcr2000 en in de aanbieding nog, de minibrute, die zoekt een nieuw baasje. Ik kreeg al ruilvoorstellen maar ik heb alles al wat ze aanbieden :-D
 
Alesis Q25
Roland MC303
Gem GK380
Yamaha FB01
 
SSL Nucleus
Arturia Beatstep
u-He Diva
 
Back
Top