Je laatste 3 aankopen??

Keymusic dit weekend 10% korting mits de juiste code :)
Net bass station 2 besteld en wijselijk niet naar de winkel (bij elke aankoop krijg ne nog wat gratis) maar zo kan een microbrute me niet verleiden - en ze zijn ondertussen ook niet op voorraad in de buurt dus dat is weer geluk, dan kan ik 'm niet kopen :-D
 
-Korg Volca Keys besteld bij Conrad voor 139 euro..........
 
dat zijn er geen 3 he pochos!
ome P kennende heeft hij de volca inmiddels 3 x ver- en her-kocht...

meer on topic; ik kan me niet eens meer herinneren welke laatste 3 aankopen ik heb gedaan... ik heb blijkbaar geen last van gas
 
ableton push + live 9
creamware a16
eproms voor m'n airbase99 die daar al jaren op zat te wachten (vorige poging om eproms te vervangen was behoorlijk foutgelopen met nefaste gevolgen voor de eproms in kwestie)
 
-Nord Lead 2x VA-Synthesizer
-Adam F7 monitorspeakers
-Behringer PX3000 Patchbay
 
Zit nog steeds te wachten op m'n Aira's, inmiddels zijn de KRK RP6 G3s binnen, heb ik een SM Pro Audio Nanopatch gekocht om het volume te regelen en de Nicky Romero Kickstart plugin voor vieze kicks en sidechaining effecten.
 
De nord 4r eruit
En de AIRA TR-8, TB-3 én ROLAND Integra 7 erin.

De streigfet ging naar wk27 en zolang wilde ik niet wachten op kazige chorus strings, dus eindelijk maar eens de Integra 7 laten komen, stond al lang op m'n lijstje.

De 4r was een prachtmachine, maar met de P12, Pulse2, BassStation2, minitaur, phatty & TB-3 een beetje te veel van het goede, de Integra is de ROLAND " all you can eat" / "Jupiter 80 rack"
Ben ik in een keer klaar, voor alles ooit ROLAND :D
 
De nord 4r eruit
En de AIRA TR-8, TB-3 én ROLAND Integra 7 erin.

De streigfet ging naar wk27 en zolang wilde ik niet wachten op kazige chorus strings, dus eindelijk maar eens de Integra 7 laten komen, stond al lang op m'n lijstje.

De 4r was een prachtmachine, maar met de P12, Pulse2, BassStation2, minitaur, phatty & TB-3 een beetje te veel van het goede, de Integra is de ROLAND " all you can eat" / "Jupiter 80 rack"
Ben ik in een keer klaar, voor alles ooit ROLAND :D

Die Integra7 is echt een mooie machine hoor Raphie.

Omdat ik zon lieve jongen ben geef ik je hier een link voor een PC editor waarmee je de hele synth mee kan editten: http://synth-voice.sakura.ne.jp/Integra-7_Sound_Editor_english.html
Jammer genoeg nog niet voor OSX, maar die komt eraan....zullen we maar zeggen.

En die Nord4R is ook echt een beest vind ik, hele mooie filtertjes en envelopes en FM en wavetables en....etc Ding klinkt echt lekker strak gespannen, ik heb regelmatig JP8actige pads en strings op die bak draaien. Klinkt echt goed....
 
laatste aankopen:

MacPro 6core 32GB 256 SSD 3 TB thunderbolt disk, 2 x thunderbolt displays en een Cyberpower Sinewave UPS
Roland VT - 3
Native instruments Komplete 9 Ultimate
 
Die Integra7 is echt een mooie machine hoor Raphie.

Omdat ik zon lieve jongen ben geef ik je hier een link voor een PC editor waarmee je de hele synth mee kan editten: http://synth-voice.sakura.ne.jp/Integra-7_Sound_Editor_english.html
Jammer genoeg nog niet voor OSX, maar die komt eraan....zullen we maar zeggen.

En die Nord4R is ook echt een beest vind ik, hele mooie filtertjes en envelopes en FM en wavetables en....etc Ding klinkt echt lekker strak gespannen, ik heb regelmatig JP8actige pads en strings op die bak draaien. Klinkt echt goed....

ThnX jij bent ook lekker bezig zie ik :)

De 4r is i.d.d. Erg vet, maar stond bij mij in de schaduw van de P12, de Integra is meer allround voor alle soorten geluiden die ik niet uit m'n analoge synths haal, maakt de boel mooi compleet. Ik heb afgelopen weekend veel lopen experimenteren tussen de P12 en de 4R
De 4r had idd leuke fm ritmische dingen, maar op pads en plucks was het voor mij toch de P12
Voor monofoon geweld heb ik al die andere mono's al.
Pc editor ga ik zeker proberen, maar omdat ik hoofdzakelijk cirklon gebruik ga ik eerst met de iPad app aan de gang, kan de PC uitblijven
 
Doepfer basissyteem2 weg en een DSI Poly Evolver gekocht. Ook nog een Roland sbx80 en een Boss SE50 gekocht.
 
Roland TR-8
Roland TB-3
Roland VT-3

Het lijkt nu net een foute Roland folderfoto op mijn desk :D
 
Back
Top